vegavnil Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Bestillte mandag kveld, ble sendt igår, fant det i postkassen nå! Oh joy and happiness Hva synes du da? Noen hakking under kamp? Lenke til kommentar
oasis Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Nei ikke under kamp, men litt i reprisene.. Ikke noe som plager nevneverdig, da disse blir trykka bort fortest mulig. Ellers er det moromoromoro :!: men jeg er nok av typen som hadde digga spillet uansett.. EDIT: Selve kampen flyter som en drøm, men videosekvense er faktisk ganske så latterlige når jeg ser etter. Fikk nettopp gult kort, ikke mye feel, flow og groove der nei. Endret 24. oktober 2007 av oasis Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Som oasis sier, går greit under kamp, men fy faen som det hakker i replayene... helt ufattelig at de ikke fikk fiksa det. Har ikke så mye å si da repriser generelt suger lut i fotballspill, men det der var sjokkerende dårlig. Bør komme en fix. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Nå har jeg spilt et par kamper på Ps3, og jeg vil komme med et råd til dere som enda ikke har kjøpt spillet. Skal dere spille online, for all del kjøp 360 versjonen. Jeg spilte et par kamper online før jeg ikke gadd mer pga hakking. Sjelden har jeg vært så skuffa over et spill jeg har gledet meg mye til, og online er alt i slike spill. I singleplayer er flyten helt fin. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 takk for svar! Blir lett sp spilling I morgen! Klarer ikke vente:) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Tipper det blir litt dyrere i butikken.. Noen som har gode erfaringer med forhåndsbestilling fra platekompaniet, mtp. Levering? Bestillte to spill fra platekompaniet og fikk det etter to dager. Bestillte på Tirsdag og fikk det på Torsdag. Frakta er bare 29 eller 39 kr samme hva. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Dette lover vel bra? PES2008 Ps3 Lenke til kommentar
trydis Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Fra sjefen over alle sjefer for PES... Seabass: Of course. To be honest I don't think the slow-down is that bad compared to the 360 and as I said, we don't create just a PS3 game, we created both together. But when we compared them directly we were shocked because the PS3 has a little bit more slowdown and we don't really know why. http://ps3.ign.com/articles/827/827315p1.html Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Nå har jeg spilt et par kamper på Ps3, og jeg vil komme med et råd til dere som enda ikke har kjøpt spillet.Skal dere spille online, for all del kjøp 360 versjonen. Jeg spilte et par kamper online før jeg ikke gadd mer pga hakking. Sjelden har jeg vært så skuffa over et spill jeg har gledet meg mye til, og online er alt i slike spill. I singleplayer er flyten helt fin. Har hørt det samme om 360 utgaven så kan se ut til at det er deres servere som er problemet. Sånn var det også i starten med PES6. Skal ta med begge utgavene hjem i morgen for å teste dem opp mot hverandre. Kommer tilbake med info i morgen kveld. Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Merka etter 10 sekunders spill at det lagga ganske kraftig. Virker som det varierer veldig etter hvilken stadio man spiller på, som de også sa i den artikkelen det ble linket til. Har ikke testet online enda så vet ikke hvordan det flyter der. Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Fikk spilet til ps3 i dag. Offline delen er helt ok, litt lagging under replays, par andre steder, men man kan leve med det. Så prøvde jeg online friendly match, omg, det lagga. Var så ille at det ikke gikk an å spille. Sjekka i information menyen og der står det at konami har funnet en feil som gjør online delen problematisk, og at de jobber med det og mer info kommer senere. Så det ser ut til å kanskje ordne seg. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg synes spillet var ok, så ikke mye til framedrops i offline, kun på replays... Men det var ikke framedropsene som jeg synes var mest skuffende, nemlig selve spillet... Fikk ikke PES feelingen som sitter godt fra ps2, synes spillet var blitt kunstig... Grafikken var ikke akkurat noe opp mot fifa(selv om grafikken der er litt rar og:p) bevegelsene var blitt stivere, som sagt; Fikk ikke feelingen... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Klager over dårlig PES på PS3?? spill det på PS2 da...funker fett det Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Klager over dårlig PES på PS3?? spill det på PS2 da...funker fett det Hehe, ja, men spillet kostet meg bare 349 så... Er verdt en så liten sum for å være et ps3 spill:p Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Hakkingen er de klar over. Kom opp flere meldinger da jeg onlline. det stod at det var feil med servere og at de jobber med saken. Endelig kvitt den syke lobby musikken=) Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Noen som vet om det er/vil bli mulig å laste ned brukerlagde ligaer med skikkelige navn osv til PS3? Har spillt litt, merker bare hakking i replays som nevnt av andre. Lenke til kommentar
cdahl85 Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Noen som vet om det er/vil bli mulig å laste ned brukerlagde ligaer med skikkelige navn osv til PS3?Har spillt litt, merker bare hakking i replays som nevnt av andre. ja, første option file er klar: http://www.winningelevenblog.com/2007/10/p...les-emerge.html Den har kits for man utd, arsenal, chelsea og liverpool (hjemme- og bortedrakter) Draktene er ikke så bra da, kun laget i editorn... Og det har blitt fikset klubbnavn og noen spillernavn i Premier League, og alle navnene på det tyske landslaget er fikset... Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Er det noen grunn til å tro at det kommer til å bli sluppet patcher for å fikse begrensningen med åtte custom made drakter, hakkingen på replays og så videre? Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Er det noen grunn til å tro at det kommer til å bli sluppet patcher for å fikse begrensningen med åtte custom made drakter, hakkingen på replays og så videre? Ifølge en på pesnorge skal det bli sluppet en patch på mandag som skal ta seg av hakkingen. Begrensningen på edit mode kommer du utenom ved å overwrite filene. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Oki, har ikke prøvd edit mode selv enda... bare artig å laste ned offisielle draktsett osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå