Gå til innhold

PES 2008 til ps3: 449 på Platekompaniet

vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt trist, men det virker som man hører mer og mer om sånt når det er snakk om PS3 versjoner av multi-plattform spill. Er alltid PS3 versjonen som har framedrops f.eks. Nå er jeg ikke så kresen på dette selv, men jeg liker det slettes ikke. Tviler egentlig litt på at det er så brutalt som de skal ha det til på den linken der, IGN.com nevner framerate drops såvidt, men de ser det ikke som noe stort problem. Det viktigste for meg er at de gir det 10/10 på gameplay, noe som er helt villt med tanke på at PES6 til PS2 og X360 fikk 8.7, og er helt klart det beste fotballspillet jeg har spillt sålangt.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Har sett masse klager på PS3 versjonen og frame rate. Jeg har selv testet 360 versjonen senest i kveld og denne hakker ikke når man spiller i det hele tatt, men frame raten daler betraktelig når reprisene avspilles, noen ganger ganske merkbart. Heldigvis skjer det ikke når man spiller, som det nevnes på PS3 versjonen. Så har man begge boksene i hus bør valget være nokså enkelt.

Lenke til kommentar
Dårlig nyhet til alle som har bestillt...DÅRLIG NYHET

Men siden det er så billig vurderer jeg å kjøpe det bare fordi det er første PES på ps3...

Jeg har selv spillt 10+ kamper på ps3 og er veldig fornøyd!

Som jeg har skrevet i andre tråder merker man litt slowdowns ved visse situasjoner (klarering etter corner,etc) men dette skjedde såpass sjeldent at jeg ikke gjorde noe av det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...