Janerikn Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvor sender platekompaniet pakker fra? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Dårlig nyhet til alle som har bestillt...DÅRLIG NYHET Men siden det er så billig vurderer jeg å kjøpe det bare fordi det er første PES på ps3... Endret 23. oktober 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Litt trist, men det virker som man hører mer og mer om sånt når det er snakk om PS3 versjoner av multi-plattform spill. Er alltid PS3 versjonen som har framedrops f.eks. Nå er jeg ikke så kresen på dette selv, men jeg liker det slettes ikke. Tviler egentlig litt på at det er så brutalt som de skal ha det til på den linken der, IGN.com nevner framerate drops såvidt, men de ser det ikke som noe stort problem. Det viktigste for meg er at de gir det 10/10 på gameplay, noe som er helt villt med tanke på at PES6 til PS2 og X360 fikk 8.7, og er helt klart det beste fotballspillet jeg har spillt sålangt. Endret 23. oktober 2007 av apollox Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Ok, nå vurderer jeg å bruke angreretten her.. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det? Bare å sende en mail? Eller har jeg ikke krav på angrerett? Har betalt med visa, men spillet er ikke sendt enda.. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Har sett masse klager på PS3 versjonen og frame rate. Jeg har selv testet 360 versjonen senest i kveld og denne hakker ikke når man spiller i det hele tatt, men frame raten daler betraktelig når reprisene avspilles, noen ganger ganske merkbart. Heldigvis skjer det ikke når man spiller, som det nevnes på PS3 versjonen. Så har man begge boksene i hus bør valget være nokså enkelt. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Ok, da bruker jeg angreretten før det nå blir sendt ut.. Takk for oppklarende svar for meg Trydis.. Går for 360 versjonen istedet Lenke til kommentar
trydis Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Bare hyggelig det Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Da var 360 versjonen bestilt, trist at det skulle bli så hakkete på ps3.. Så frem til å spille dette på Ps3'en min . Jaja.. Noen, som vet om jeg får pengene til bake kjapt etter å ha benyttet meg av angreretten? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Dårlig nyhet til alle som har bestillt...DÅRLIG NYHETMen siden det er så billig vurderer jeg å kjøpe det bare fordi det er første PES på ps3... Jeg har selv spillt 10+ kamper på ps3 og er veldig fornøyd! Som jeg har skrevet i andre tråder merker man litt slowdowns ved visse situasjoner (klarering etter corner,etc) men dette skjedde såpass sjeldent at jeg ikke gjorde noe av det... Lenke til kommentar
cdahl85 Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Dårlig nyhet til alle som har bestillt...DÅRLIG NYHETMen siden det er så billig vurderer jeg å kjøpe det bare fordi det er første PES på ps3... Man har mulig for å installere deler av spillet på HDD, da bedrer dette seg veldig, er visst da bare frame rate drop under repriser... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Dette var bra og høre, da bli det kjøp:) Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Har bestillt, og fikk beskjed i går om det var sendt. Noen som har testet dette selv på ps3 som kan bekrefte/avkrefte problemene? Fint om de kan rope ut i denne tråden i alle fall. Må vurdere om jeg skal bryte forseglingen eller sende spillet tilbake. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg sier bare bra PES, BRA! Lenge leve Fifa:) Det er og kommer alltid til å være det beste fotballspillet til Playstation. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg sier bare bra PES, BRA! Lenge leve Fifa:) Det er og kommer alltid til å være det beste fotballspillet til Playstation. Hmm, merkelig at så mange Fifa fanboy`s også er United supportere.... Har det noe med alderen å gjøre? ;-) Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 United supporter eller ei, mye skrivefeil og et litt uklart budskap var det i alle fall. Er ikke interessert i en drittslenging her, men å få bekreftet/avkreftet ryktene om hakking i 2008 til ps3. Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 funker fint her . merker det bare under replays. pluss at jeg la det inn på hardriven på ps3 så ble det mye bedre. merker ikke forskjell på ps3 og 360 etter det. og jah har testet begge 2. retail Lenke til kommentar
xviet Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Dere som har spilt Pes på ps3,hvor har dere skaffet spillet? Får man kjøpt det i oslo nå? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Sikkert i de fleste utsalg fra og med i morgen. De som har fått det før har sikkert "kontakter". Om du har tolmodighet kan du sikkert spare noen kroner ved å bestille fra platekomp. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Mitt eksemplar ligger hjemme å venter på at jeg skal bli ferdig på jobb. Slik at jeg får kost litt med det. Ankom ved 12-13 tiden i dag, fra Platekompaniet. Lenke til kommentar
oasis Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Bestillte mandag kveld, ble sendt igår, fant det i postkassen nå! Oh joy and happiness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå