Noiz Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 kan eg få høgere oppløysning på baktunsbilde?kossen? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Høyere oppløsning enn den du har på selve skjermbildet?? Jeg har et 800x600 bakgrunnsbilde på en 1280x1024 desktop, men bildet fyller hele skjermen siden jeg har stilt inn slik at bildet skal strekkes så det dekker hele skjemen... Evt. kan du jo åpne en bildeeditor og "blåse opp" bildet så det er så stort du vil ha det. For øvrig er ikke problemet du så godt beskrevet og det hjelper ofte å fortelle hvilket OS du kjører. Dessuten er grammatikkpolitiet etter deg nå Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 bildet er på 1080x800, men eg får ikkje ha høgere en 128x96 til bakrunsbildet Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Temmelig lite bakgrunnsbilde... Kan være på dette tidspunktet vi trenger å vite hvilket OS / hvilken distro du kjører. Ubuntu? OpenSUSE? Windows? EDIT: Ser ut av andre tråder/poster som du bruker Ubuntu. Nå er ikke jeg stiv i Gnome, bruker Xfce sjøl og KDE når jeg ikke bruker det så... Men det burde uansett være et valg i dialogvinduet du setter bakgrunnsbilde for hvordan bildet skal vises; sentrert, "tiled", skalert, etc Endret 21. oktober 2007 av olefiver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå