Azzido Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Var på bakkeløp i skien i dag og blei fasinert av en gt40 de kjørte med der og tenkte jeg skulle prøve å få ett bilde med litt retro preg. hva syntes dere? Endret 21. oktober 2007 av Azzido Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Et kult actionbilde, men litt dumt at fronten og bakenden var borte. hadde vært knall hvis du hadde fått med hele bilen. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Et kult actionbilde, men litt dumt at fronten og bakenden var borte. hadde vært knall hvis du hadde fått med hele bilen. Ja ser dette, men panoreringa blei veldig tett inntil bilen... var igrunn personen jeg hadde til hensikt å få i fokus, men tenkte i etterkant av bilde dugde som det var... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Ja ser dette, men panoreringa blei veldig tett inntil bilen... var igrunn personen jeg hadde til hensikt å få i fokus, men tenkte i etterkant av bilde dugde som det var... Bildet duger veldig bra. Jeg så faktisk ikke personen før nå ^^.. Bilen er råfet da må prøve å komme meg på bilrace Endret 21. oktober 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå