ponnihest Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tok et portrettfoto til en sak til en lokalavis, som jeg også skrev om. Personen er Norgesmester i troppsgymnastikk. Ble faktisk fornøyd med dette Ser det er to røde prikker inni rammen til høyre som jeg sikkert burde tatt vekk. Liker at det er litt nytenkende (?) og annerledes enn et vanlig portrettfoto. Teknisk kunne det nok vært bedre... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Syns det blir litt fjernt, han rygger for mye, og det ser ut som om han anstrenger seg mye... Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ideen fungerer meget bra. Jeg har sett samme konseptet bli brukt før, men dette bildet kommer helt klart til å skille seg ut når man leser igjennnom lokalavisen. Når det kommer til modellen må jeg si meg litt enig med Mr. Olsen her, han rygger litt for mye bakover, og blir da litt fjern. Men jeg syntes ikke han anstrenger seg alt for mye. Han ser glad og fornøyd ut, og det passer jo i situasjonen. Teknisk er bildet helt greit. Lyset på modellen er passende, og den sorte bakgrunnen fungerer godt. Vinklingen på bildet er jeg litt usikker på, det blir mer spennende med valget du har gjort, og jeg syntes egentlig det fungerer greit. Men som sagt er jeg litt usikker. Så alt i alt er bildet meget bra til en lokalavis, og selve bildet i seg selv er langt over gjennomsnittet i kvalitet Jeg er ihvertfall litt imponert. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ser ut som han ligger på et svart teppe..? Er enig med de andre her om at det ser ut som om han rygger litt for mye, men hvis han ligger på ryggen har du bare stått i feil vinkel ;P Uansett, fin idé og det vil garantert skille seg ut fra de andre "kjedelige" bildene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå