Mr_O Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei! Sliter med å velge et hovedkort. Utenom forskjellige brikkesett, litt pris o.l, klarer jeg ikke å skille de fleste hovedkortene. MSI 975X Platinum PowerUp Ed. Gigabyte GA-P35-S3 Gigabyte GA-P35C-DS3R Gigabyte GA-965P-S3 Gigabyte GA-965P-DS3 Asus P5N-E SLI Hva bør jeg velge til dette oppsettet? Lenke til kommentar
Toad Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvilket hovedkort du må ha kommer an på om du skal overklokke, kjøre SLi osv. Det hadde for eksempel hjulpet en del om du vurderer å kjøpe et skjermkort til senere for SLi, siden du da må ha en spesiell type brikkesett. Vile uansett ikke anbefale P5N-E SLi som jeg har hatt selv og bare hadde problemer med Lykke til Lenke til kommentar
Mr_O Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg skal høyst sannsynligvis ikke ha SLI. Tror ikke jeg kommer til å overklokke noe, men det kunne jo vært fint å ha muligheten til det. Jeg bruker ikke flere harddisker. (Kanksje, kanskje 1 IDE) Bruker ikke mange usb/firewall porter. Har eget 5-1lydkort (pci), men er ikke nødt å bruke det (må ha 5.1 fordet) Bruker ikke cdrom i denne PC-en Skal bare bruke 3 GB minne, den siste er til kompis. Noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå