VikinGz Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg får ikke kobla til en eneste server i steam for tia Jeg sjønner ikke hva som er galt, har resat ruter og all ting, alt annet fungerer... MEN ikke i counter strike source, day of defeat etc WIC demo fungerer, samme gjøre company of heroes... Hva kan være galt? Alle nettsider i Norge fungerer fint, men i utlandet sliter jeg også Jeg har i dag fiber fra NTEBB som bare vidreformidler lyse sitt nett... Kan lyse ha sperra portene til steam? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du kan jo prøve http://www.canyouseeme.org/ husk at programmet du sjekker porten til må være aktivt. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Du kan jo prøve http://www.canyouseeme.org/ husk at programmet du sjekker porten til må være aktivt. nå er det forsjell fra server til server hvilke porter de bruker da... men får error på 27015 (har ikke åpnet den i ruteren, grunnen er at det alltid har fungert uten) får dette; Error: I could not see your service on 84.52.245.130 on port (27015) Reason: Connection refused Endret 21. oktober 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Errorhead Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Bruker du PeerGuardian? Endret 21. oktober 2007 av Errorhead Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det du skriver betyr at porten er stengt hvertfall. Så lenge du ikke åpner porten i routeren vil du ikke få sjekket det med canyouseeme. Slik er det hos meg: Success: I can see your service on 85.93.xxx.xxx on port (49990) Your ISP is not blocking port 49990 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Prøv og reinnstaler steam inkl spill, og last dem ned på nytt. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Det du skriver betyr at porten er stengt hvertfall. Så lenge du ikke åpner porten i routeren vil du ikke få sjekket det med canyouseeme. Slik er det hos meg: Success: I can see your service on 85.93.xxx.xxx on port (49990) Your ISP is not blocking port 49990 jeg prøvde å åpne den også, samme utfall... alle server gir besjed om at connection failed after 4 retrys... skal høre med leverandør i dag om de har blokert porten... Samt får jeg besjed om at andre porter er ok, selv om de ikke er åpnet i ruteren. Altså du trenger ikke åpne porten mot en maskin. Har også skrudd av branmuren i linksys ruteren... uten at det hjalp Prøv og reinnstaler steam inkl spill, og last dem ned på nytt. Det fungerte heller ikke, og det tar noe tid så prøvde kun counter strike source... Endret 22. oktober 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå