DeathBabe Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har bærebar data uten insertknapp! Hva gjør jeg! det er så irriterende! Hva trykker jeg?? Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har bærebar data uten insertknapp! Hva gjør jeg! det er så irriterende! Hva trykker jeg?? Ta en sprittusj og tegn en insertknapp ved siden av spacebar... Litt mer informasjon om hvilken pc du har ville ikke akkurat gjort ting vanskeligere for oss som vil hjelpe deg. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har du sett oppe til høyre hjørne, evt om du skal trykke FN+en annen knapp for å få insert? Evt hvis du absolutt ikke kan finne den, så hent et key mapper program og evt sett CTRL ALT I til insert. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 det er en acer-data Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Regner med at det er en maskin uten numpad. Da skal det gå å holde Fn knappen inne samtidig som du trykker på M (Den som er uthevet som 0 i "numpaden") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå