Sportive. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvordan synes dere dette fungerer da ? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 HDR? Jeg likte ikke de to fuglene, syns ikke de gjør noe for bildet. Syns også du kan utte litt av forgunnen og heller ta med mer himmel, ser ut som det er dramatisk og spennende. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Ikke hdr nei..... Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Fine farger, bra lys. Er uenig med Olsen i at fuglene ikke gjør noe for bildet, faktisk mener jeg de gir bildet "det lille ekstra" Når det er sagt ville jeg gjerne ha sett litt mer vann, noe som hadde blitt blitt fikset dersom bildet hadde blitt tatt fra et noe høyere punkt. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Bildet gir den deilig dybdefølelse, og jeg er enig at fuglene passer der de er Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Likte det bildet godt jeg. Spennende farger. Er jo en sjark og en tråler der, så det skulle bare mangle om det ikke var et par måker der også Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg er helt enig Gronz når det gjelder det med de fuglene, de piffer liksom opp litt. Gir litt mer sånn "fiske stemning" hehe. Synes det er et veldig flott bilde, det eneste jeg kanskje savner er litt mindre vann, og litt mer himmel. Kanskje hvis horisonten hadde vært i midten. Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg stemmer med Gronz Mer vann og behold fuglene. Hadde perspektivet vært litt mer ovenfra så hadde kanskje rotet på kaia blitt lit mindre dominerende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå