Gå til innhold

32 eller 64 bits vista til C2D E6300?

xcyber

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du har 64bit eller 32bit spiller ingen rolle så lenge du får tak i skikkelige 64bit drivere til alt du trenger drivere til. Hvilket ikke bør være noe stort problem i dag. Det vil lønne seg for deg å ha 64bit. Da får du utnyttet all ramen din da du har 4gb ram.

Lenke til kommentar
Om du har 64bit eller 32bit spiller ingen rolle så lenge du får tak i skikkelige 64bit drivere til alt du trenger drivere til. Hvilket ikke bør være noe stort problem i dag. Det vil lønne seg for deg å ha 64bit. Da får du utnyttet all ramen din da du har 4gb ram.

Grunnen til at jeg spurte var at jeg leste ett sted om en som hadde installert 64 bits vista og han sa det gikk tregere i spill enn i 32 bits vista

men ok.. du tror det vil gå like kjapt/tregt med vista 64 som vista 32?

Skulle tro 64 bits vista var mere prosessorkrevende menmen..

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg spurte var at jeg leste ett sted om en som hadde installert 64 bits vista og han sa det gikk tregere i spill enn i 32 bits vista

men ok.. du tror det vil gå like kjapt/tregt med vista 64 som vista 32?

Skulle tro 64 bits vista var mere prosessorkrevende menmen..

Jeg hadde 32bit Ultimate installert tidligere, men byttet til 64bit Ultimate for å kunne bruke 4gb ram. Jeg opplevde ikke noen som helst forskjell i FPS og ytelse i de spill jeg spiller. (Battlefield 2, Battlefield 2142, WoW og noen andre spill). 3DMark06 scoren min ble også det samme som i 32bit. Så jeg tror det vil gå like kjapt ja ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...