IseliLja** Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Litt usikker på om dette er riktig forum, men jeg prøver meg. Har kjøpt meg et sånn lite oljemaling-sett på Clas Ohlson. Har aldri prøvd oljemaling før, så jeg trenger noen tips. Hvordan rengjør jeg penselene? Teknikk osv. Noen som kan litt om dette, eller evt veit om gode nettsider? Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 regner med at du skal drive med malerier? Hvordan du rengjør penslene er så lett som å vaske dem i whitesprit. Du kan også bruke zalo, men whitesprit er det aller beste. Skal du male dagen etter eller noe, så kan du bare la de stå i vann og. Jeg jobber bare som maler da, så kan ikke noe om det å lage malerier dessverre.. Lenke til kommentar
IseliLja** Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Takk skal du ha Sleit litt med å få vaska de kun med vann Lenke til kommentar
slash Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Om engelsk ikke er noe problem så ville jeg anbefale denne: http://www.dandossantos.com/methods/moon_called_how_to.pdf White spirit funker som nevnt bra til å rengjøre pensler. Om du har pensler med gammel maling er mykejens det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå