Lock-Aze Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Som nevnt, etter at jeg la inn ubuntu på laptoppen, så bruker den EKSTREMT lang tid på å boote (Har en 1,74Ghz prosessor med 1,25gb ram, så det skulle gå mye kjappere enn 5-10min å boote opp) Dette er snakk om å boote ubuntu, Det andre problemet er at jeg får helt feil oppløsning i terminalen, så jeg skulle gjerne hatt en fix på dette. kjører nyeste versjon av ubuntu. Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Som nevnt, etter at jeg la inn ubuntu på laptoppen, så bruker den EKSTREMT lang tid på å boote (Har en 1,74Ghz prosessor med 1,25gb ram, så det skulle gå mye kjappere enn 5-10min å boote opp) Dette er snakk om å boote ubuntu, Trykk Ctrl+F1 når Ubuntu henger under oppstart, og sjekk hvilken tekst som står sist (dvs. det Ubuntu holder på med å gjøre). Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg kan ikke se hva den plages med, da jeg ikke ser noe som helst før den er inne i Gnome. Så først og fremst så trenger jeg en "fix" på problemet mitt med oppløsningen utenfor X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå