Ulopolitanus Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tenker da på denne: http://cisco.wsiz.wroc.pl/docs/CCNA3%20Prz...lls%20Based.pdf. Har prøve i morgen, men skjønner ikke "tyttebær". Vil noen hjelpe? Fort! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Du går CCNA og har tenkt å jukse? Da kan du jo liksågodt gi faen. Man går slike kurs for å lære, ikke for å sluntre unna, slik man gjerne gjør på ungdomsskolen eller lignende. Lenke til kommentar
VictorOsborn Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) tror ikke dette er riktig forum for slikt. Om du bruker løsningen så bare lurer du deg selv. Du uthuler systemet og du ødelegger for andre som har gått igjennom på ærlig vis. Jeg klarte 100% på alle praktiske prøver uten å ty til slike midler og har brukt en god del timer for det. Når du sier at du ikke skjønner bæret så er du en av de som stryker. Du har oppgavene og du ikke engang skjønner hva som står der sier jo litt. Det er kun en årsak til det: Du er lat. Det er var hva denne testen er til. Skille folk som har brukt mange timer på labb og de som ikke har. Enig med JKJK at dette er umoden og ikke akkurat smart holdning. Du kaster bort din tid på studiet. Skal jeg ansette folk skal jeg sette dem på praktisk test som dette, og jeg lover at oppgavene aldri har eksistert på internett. Heldigvis vet jeg at man får utlevert forskjellige skillstestoppgaver når det er flere i labbrommet. Endret 23. oktober 2007 av VictorOsborn Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vi ønsker å holde et faglig høyt nivå på HWB.nos forum generelt. Vi vil derfor gjøre oppmerksom på at vi forbeholder oss retten til å fjerne eller flytte tråder/innlegg som ikke passer inn i HWB.nos profil. Dette vil kunne gjøres uten å varsle trådforfatter/innleggsforfatter. Et unntak kan gjøres i særskilte tilfeller - i de aktuelle tilfellene vil vi sende en PM til den/de forfatter(e) dette gjelder. Forøvrig gjelder Hardware-nettverkets generelle retningslinjer for forumbruk. Denne tråden oppfyller ikke kravene og stenges herved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg