Gå til innhold

Har noen løst CCNA3 Student Skills-Based Assessment og har fasiten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror ikke dette er riktig forum for slikt. Om du bruker løsningen så bare lurer du deg selv. Du uthuler systemet og du ødelegger for andre som har gått igjennom på ærlig vis. Jeg klarte 100% på alle praktiske prøver uten å ty til slike midler og har brukt en god del timer for det. Når du sier at du ikke skjønner bæret så er du en av de som stryker. Du har oppgavene og du ikke engang skjønner hva som står der sier jo litt. Det er kun en årsak til det: Du er lat. Det er var hva denne testen er til. Skille folk som har brukt mange timer på labb og de som ikke har. Enig med JKJK at dette er umoden og ikke akkurat smart holdning. Du kaster bort din tid på studiet. Skal jeg ansette folk skal jeg sette dem på praktisk test som dette, og jeg lover at oppgavene aldri har eksistert på internett. Heldigvis vet jeg at man får utlevert forskjellige skillstestoppgaver når det er flere i labbrommet.

Endret av VictorOsborn
Lenke til kommentar
Vi ønsker å holde et faglig høyt nivå på HWB.nos forum generelt. Vi vil derfor gjøre oppmerksom på at vi forbeholder oss retten til å fjerne eller flytte tråder/innlegg som ikke passer inn i HWB.nos profil. Dette vil kunne gjøres uten å varsle trådforfatter/innleggsforfatter. Et unntak kan gjøres i særskilte tilfeller - i de aktuelle tilfellene vil vi sende en PM til den/de forfatter(e) dette gjelder. Forøvrig gjelder Hardware-nettverkets generelle retningslinjer for forumbruk.

Denne tråden oppfyller ikke kravene og stenges herved.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...