HEE Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 hej.. jeg laget passordet på windows her om dagen.. og jeg har logget inn med det også i noen dager.. jeg var på fylla i går og hadde problemer med og huske dette.. så kom jeg på det og da ble jeg nekte det. var feil.. og jeg veit dette er riktig.. og er ingen som har forandre det.. er bare meg som har såpass takknisk innsikt her hjemme.. per idag.. mutters er tre timer unna med fly.. jeg skjønner faen meg ingeting.. det vil bare ikke la seg funke! jeg jeg er litt sliten etter i går men skal da faen meg gå ann og gjøre dette riktig.. brukte jo maskina seinest i natt etter fylla;) hehe.. finnes det en måte og resette dette på? slik at den blir gone? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis du ikke har satt passord på Admin-kontoen kan du gjøre følgende: Restart PC-en i sikker modus (tapp F8 under oppstart, velg sikker modus) Logg deg inn på Administrator-kontoen. Bytt/nullstill passord på brukeren din. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis du ikke har satt passord på Admin-kontoen kan du gjøre følgende: Restart PC-en i sikker modus (tapp F8 under oppstart, velg sikker modus) Logg deg inn på Administrator-kontoen. Bytt/nullstill passord på brukeren din. er nok admin.. mener jeg leste en gang om ei fiel som kunne slette for og fixe detta.. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Bruker du adminkontoen eller har du administrativerettigheter på kontoen din som du ikke husker passord på? Hvis det sistnevnte er tilfelle kan du bruke norbat sin løsning. Endret 21. oktober 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
HEE Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Bruker du adminkontoen eller har du administrativerettigheter på kontoen din som du ikke husker passord på? Hvis det sistnevnte er tilfelle kan du bruke norbat sin løsning. hej.. saken er slik at jeg husker passordet! men den godtar det ikke! har logget inn med dette seinest i på fredan! og jeg veit jeg har skrevet riktig! dette plager meg noe grusomt! jeg skriver riktig men den vil ikke gota riktig passord! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Spiller liten rolle om du husker passordet hvis det ikke funker Restart dataen, trykk F8 under oppstart og logg deg på brukeren som heter "administrator". Så går du inn på den - kontrollpanel - brukerkontoer. Så finner du kontoen som passordet ikke funker på og trykker "fjern passord" Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hvis du har flere brukerkonti på maskinen kan du prøve dette; start > kjør > cmd > net user 'brukernavnet ditt' * > Enter > oppgi nytt passord. Edit: Dette gjør du fra en annen konto. Endret 22. oktober 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Mao. alle tips her krever at du har en annen konto med administrator rettigheter for å endre passordet på administrator. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 takker for tips.. men hvordan kan passorde forandre seg selv da? alså jeg skriver jo riktig.. bare tror jeg har glemt det.. fordi jeg logget jo inn med dette passorde på fredan! men nå virker det ikke.. er det slik at windows forandrer det etter vist antall forsøk? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 takker for tips.. men hvordan kan passorde forandre seg selv da? alså jeg skriver jo riktig.. bare tror jeg har glemt det.. fordi jeg logget jo inn med dette passorde på fredan! men nå virker det ikke.. er det slik at windows forandrer det etter vist antall forsøk? nei, det er nok menneskelig svikt det kommer av, eller at noen andre har redigert det Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 For å sikre seg mot andre er det et godt tips å rename orginal Administrator konto samt å opprette en dummy konto som heter Administrator men som ikke har noen rettigheter i systemet og helst er disablet. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 JEG FATTER IKKE DETTE!! 27 år og ikke husker faens passorde igjen.. jeg veit det er dette.. hvordan ellers kunne jeg logge inn med dette på fredan da? også på lørdan virker det ikke? jeg veit jeg brukte den på lørdan og da var jeg full kanskje jeg forandret det i fylla? hehehe. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Fixa seg nå.. brukte safe mode jeg.. Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Bare sånn, du kan jo ha endret det i FYLLA? er ikke alltid du husker alt da vettu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå