DeRn Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har en Asus F3T. I går sluttet batteriet å lade når jeg har strøm koblet til. Batteriet står permanent på 7% og når jeg trekker ut strømmen så skrur maskinen seg av som om det ikke er noe batteri inni. Vil dette si at batteriet er fucked eller er det kanskje hengt seg opp? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvor gammelt er batteriet? Lenke til kommentar
DeRn Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Batteriet kom med min Asus F3T som jeg kjøpte for ca 2-3 mnd siden. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Batteriet kom med min Asus F3T som jeg kjøpte for ca 2-3 mnd siden. Ta ut batteriet og rens det for støv og smuss. Sett det inn og prøv igjen. Lenke til kommentar
DeRn Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Batteriet kom med min Asus F3T som jeg kjøpte for ca 2-3 mnd siden. Ta ut batteriet og rens det for støv og smuss. Sett det inn og prøv igjen. Det er ikke noe slikt som støv og smuss på batteriet, det ser helt nytt ut Har tatt det ut og blåst litt på det noen ganger. Står fremdeles på 7% remaining og i windows står det 'charging' Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Da kan du regne med at det har tatt kvelden. Reklamer på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå