Sander92 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hey, er VELDIG usikker på hvor jeg burde poste dette, men tar det her... helt oppe i IE står det HACKED BY WTC.LeGeND, det er ikke bare dette, jeg kan ikke sende ut info, logge innpå steam eller noe annet spill relatert, poster et screenshot av browseren: Merker også at enkelte sider ikke fungerer... Please post reply vis dere vet hvordan dette kan fikses? Vis dette er i helt feil del av forumet, flytt det Endret 21. oktober 2007 av Sander92 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Formatere. Og forresten... Ikke vær frekk mot nerder på CS og WoW. Du burde heller ikke drepe folk og si noob til dem. De kan faktisk bli sure for det Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ja, du er i helt feil del av forumet. Det kan virke som om du har blitt infisert av et virus eller lignende. Jeg anbefaler deg å skaffe antivirus og søke gjennom maskinen din etter spyware. Lenke til kommentar
Sander92 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Det kan virke som om du har blitt infisert av et virus eller lignende. Jeg anbefaler deg å skaffe antivirus og søke gjennom maskinen din etter spyware. Har Norton 360, men det er av, og kan ikke slå det på, mulig del av viruset... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du har nok fått besøk av en fjortiss som tror han er professjonell cracker ja.. http://www.youtube.com/watch?v=ENbNz9X4_LE Et google-søk på den addressen gir mange treff. Lenke til kommentar
Orochimaru Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Han fortissen er jo rett og slett genial! Men dum.. Han legger ut hotmailen sin.. Lett for police to find him.. Hvis han ikke bytter IP Adress hele tiden! =P Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Haha er bare en lite hack de har gjort på registeret. Bare å endre det om du vil. HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\window title Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 skikkelig l33tz0rz scr|ptKid3! .............. men som han over sa, enkelt og fikse. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Sander92. Last Combofix ned ,legg på skrivebordet. Ikke klikk på vindu mens programet kjører. post logg C:\combofix.txt Brannmur har du det? Skal du ha en bra gratis brannmur er det Comodo som er i en klasse for seg. Endret 27. september 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Sssssspam spam spam. Fjernet noen innlegg som går off-topic. Ikke kommenter dette innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg