Gå til innhold

Skriving fra tastaturet virker ikke av og til

Anbefalte innlegg

Hvorfor skjer det noen ganger (ikke så ofte) når jeg starter min laptop at jeg ikke kan skrive fra tastaturet? Altså det kommer ingen bokstaver når jeg skriver. Har skjedd av og til.. Det er sikkert noe jeg kan trykke på for å få "kontakt med tataturet", men hva? Den måten jeg har løst problemet på de gangene det har skjedd, har vært å restarte maskinen. Så har kontakten vært der. Men det er sikkert andre måter å få dette til enn å restarte?? Takker for forklaring.

RandiA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden det er snakk om en laptop antar jeg at det er deg selv som er årsaken. Du kommer antakelig borti touchpaden med hendene slik at fokus flyttes fra det programmet du er i.

Hmmmm. Tror ikke det kan ha noe med den touchpad å gjøre, den har jeg koblet fra for jeg bruker mus...jeg har antatt at det må være manglende kontakt med tastaturet på en eller annen måte. Rart det også, når det er "innebygd" i en laptop. Må prøve å finne ut hva det kommer av. Så man vet hva man skal gjøre. (Har ikke skjedd så ofte, men en 4-5 ganger i løpet av et år, innbiller meg det kan skje fra den stasjonære også, husker ikke)

PS Merket det i dag også, hverken tilbaketast eller delete eller annet på tastaturet virket. Men da jeg restartet var det der...merkelig.

RandiA

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...