carl-kr. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 hei! tenker å bestille dette, så jeg lurte bare om det er noen hær i forumet som eier/ har spilt dette?? lest litt på gamer.no dær fikk spillet midt på treet karakter. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ser ut som gudfaren til ps2 med høyere oppløsning. Er ikke noe mere en midt på treet som Gamer sier. Men hvis du syntes det var kult til ps 2(som jeg syntes) Så Syntes du sikkert det er kult til ps3 og. men son spill messig er det ikke noe mere enn midt på treet. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 en del filmer om spillet på youtube og jeg kan ikke si jeg var imponert over grafikken.. tror jeg står over dette spillet. er litt kresen når det kommer til grafikk. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Grafikken ble jeg veldig skuffet av. Jeg kunne ikke fatte at det var et PS3 spill. Ville ha ventet på GTA IV. Det blir nok mye bedre Lenke til kommentar
dioX Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 grafikken var som the godfather til pc, altså ikke det beste men gameplayet syntes jeg var ganske underholdene pluss at det har kommet en del morsomme oppdrag og litt andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå