Eplekakespising Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hei! Vært på tur i helga, tok dette bildet. Hva synes dere? Exif: Exposure Time: 1/15" F Number: F14 ISO Speed Ratings: 100 Focal Length: 14mm Kamera er et Olympus E-400, med kitlinse 14-42mm Endret 22. oktober 2007 av Madusius Lenke til kommentar
DHM Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ser ut som stormen kommer inn, likte vinkelen Hva er det på enden av brygga ? Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Ser ut som stormen kommer inn, likte vinkelen Hva er det på enden av brygga ? Takk for tilbakemelding Det er en gammel rusten krane der.. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Noen flere som har en mening om dette, eller skal jeg ta stillheten som et lite hint? Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Skulle gjerne sett dette med farger og litt HDR effekter. Tror du har mye å gå på her med å få frem de dramatiske skyene. Slik det ser ut nå er litt udynamisk etter min smak og det mangler et objekt (liten båt, redningsbøye... etc.) Motivet ellers er helt greit /L Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Da prøvde jeg meg med en fargeversjon, det er ikke brukt HDR da jeg ikke kan HDR og heller ikke har tatt bildet i RAW ganske redigert Lenke til kommentar
vlt Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Den siste versjonen likte jeg godt, for der får du fram dramatikken i skyene - gjør bildet mye mer spennende i mine øyne Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Den siste versjonen likte jeg godt, for der får du fram dramatikken i skyene - gjør bildet mye mer spennende i mine øyne Words. Kunne også sett litt dodge/burn på den siste versjonen der.. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 S/H versjonen ble for mørk, mens fargebildet var lekkert. Det eneste som "irriterer", er det rustede røret(?) på brygga som burde buet andre veien. Det ødelegger på en måte symmetrien i bildet slik den ligger nå. Mulig det bare er jeg som er litt sær, og at dette er en bagatell. Men dette var faktisk noe av det første jeg la merke til på bildet, og selv om jeg prøver å overse det, så kan jeg ikke noe for at virker litt irriterende på meg... Lenke til kommentar
slk^ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Synes fargeversjonen var knallbra. Litt "skumle" farger og kontrast, samt herlig dramatiske skyer. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Farge versjonen var desidert best. Og som Superparanoid nevner irriterer det røret endel. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Takker for tilbakemelding! Kan se hva jeg får til når jeg kommer hjem ang. det røret, men er litt skeptisk :/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Takker for tilbakemelding! Kan se hva jeg får til når jeg kommer hjem ang. det røret, men er litt skeptisk :/ Personlig, så ville jeg latt røret ligge som det - tror bildet blir kjedelig når alt er "helt på stell". Fargebildet er bedre da det er mer detaljer osv. Tror det også hadde gjort seg som sort/hvitt hvis du hadde lagt i like mye jobb der. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 De siste bildet ble absolutt best.... Likte det.. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Takker for tilbakemelding igjen Prøvde meg litt fram og fant ut at jeg bare lot røret ligge der og at dette bildet blir som det er Hyggelig at folk liker bildet kanskje jeg finner mer å legge ut Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Siste versjon best. Ville ha fjernet røret om mulig:). Og det er noen rare lyse punkter i bakgrunnen jeg ikke liker. Ellers fint. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 trenger ikke nødvendigvis å fjerne røret, du kan også prøve å snu det slik at den vender samme vei som resten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå