henky Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 spilte r&c 2 som er oppvarming til det nye kommer i posten neste uke. merket med en gang at det var lav fps fra start. noen ganger går det over, og bildet henger i forhold til lyden på filmene. noen som vet hvordan det kan fikses? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har ingen problemer, men jeg spiller US versjon. Mulig software emuleringen ikke er helt 100%? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Jeg har ingen problemer, men jeg spiller US versjon. Mulig software emuleringen ikke er helt 100%? PS3 bruker jo ikke software-emulering på PS2-spill? Eller blingser jeg veldig nå? Var det ikke slik at det var software-emulering på PS1-spill, og hardware på PS2-spill? Endret 21. oktober 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har ingen problemer, men jeg spiller US versjon. Mulig software emuleringen ikke er helt 100%? PS3 bruker jo ikke software-emulering på PS2-spill? Eller blingser jeg veldig nå? Var det ikke slik at det var software-emulering på PS1-spill, og hardware på PS2-spill? PS3 bruker både hardware og software på PS2-emulering. Er bare den amerikanske som gjør alt med hardware(men begynner vel å gå over til software der også?) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 60GB USA HW-HW Ps2 emulering 80GB USA SW-HW Ps2 emulering 60GB EUROPA SW-HW emulering Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Pass på at du har siste firmware-versjon. Det kan være problemet. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Spilte GTA3 i går, og der far fps raskere enn på ps2. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har ingen problemer, men jeg spiller US versjon. Mulig software emuleringen ikke er helt 100%? Humm, har du masse US PS2-spill eller vet du noe jeg ikke vet? Lenke til kommentar
henky Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 så det er ikke noe det går an å gjøre noe med? bortsett fra å få taki siste firmware? (hvilket vil si siste oppdatering?) Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 så det er ikke noe det går an å gjøre noe med? bortsett fra å få taki siste firmware? (hvilket vil si siste oppdatering?) Siste oppdatering vil være lurt ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå