Elan Branler Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Sjå signatur. Har i tillegg WD80GB og eit nettverkskort i maskina. Er ikkje 360 Watt original Chietec PSU nok til desse komponentane? Ein medarbeider i ein databutikk i Bergen meinte ikkje det. Datamaskina virka fint i 2 månader med nevnte konfig. men i det siste har skjermen blitt svart 2 min etter ferdiglasta OS. Fungerer med eit ATI Rage pro II, men maskina takler altså ikkje G4 skjermkortet. I PcAlert III synar +12V grafen ned mot +10V. Er PSU defekt eller er den for svak? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Et 360W PSU klarer det oppsettet der uten problemer. Lenke til kommentar
Elan Branler Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Reklamasjons-sak på PSU mao.? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Ja, det ville jeg absolutt tro - i og med at den detter helt ned på 10V. Du kan jo se på signaturen min - alt det er dratt av et Chieftech 360W PSU. I tillegg har jeg en DigiDoc5 viftestyring + 6 stk. 80mm kabinettvifter + 1 stk. 92 mm kabinettvifte + lydkort, NIC og braketter for USB2.0 utganger. Alt dette uten problemer. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Reklamasjons-sak på PSU mao.? Har du ikke en annen psu du kunne fått prøvd. Låne en fra en kammerat eller en du kjenner som er villige til å hjelpe deg. Men tror og at det er psu'en din som er defekt, min +12=11.98 og -12=11.79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå