huurf Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Alloa.. jeg har nå instalert windows xp på min Asus a8j, og har ordnet dual boot mellom xp og vista (som orginalt var instalert). På xp har jeg nå funnet det meste av drivere, men enhetsbehandling har fortsatt noen punkter igjen. Alle disse punktene heter "grunnleggende systemenhet" (se bilde).. noen som vet hva dette er? hva er det godt for? og vil PC-en min fungere anderledes om jeg får instalert de? takker for svar. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Alloa.. jeg har nå instalert windows xp på min Asus a8j, og har ordnet dual boot mellom xp og vista (som orginalt var instalert). På xp har jeg nå funnet det meste av drivere, men enhetsbehandling har fortsatt noen punkter igjen. Alle disse punktene heter "grunnleggende systemenhet" (se bilde).. noen som vet hva dette er? hva er det godt for? og vil PC-en min fungere anderledes om jeg får instalert de? takker for svar. Hmm....jeg har akkurat samme problemet.... på en Asus u3s. Sitat manual: Støtte-CD-en inneholder alle drivere, hjelpeprogrammer og programvare for alle polulære operativsystemer, inkl. det som har blitt orinstallert. Støtte-CD-en inneholder ikke selve operativsystemet. Støtte-CD-en er nødvendig, selv om din bærbare PC ble levert ferdig konfigurert (ferdig stappa full av dritt mener du), for å levere ytterligere programvare som ikke var en del av den opprinnelige installeringen. "alle populære operativsyster" = vista ? Kun vista drivere og programvare finnes det. Ikke engang sata drivere for å kunne boote en xp-cd fulgte med. Så dette var lettere sagt en gjort. Men nå er det gjort. Fatter ikke de kan levere "under-spec'a" maskiner kun med vista. Det er jo latterlig tragisk. I tillegg fyller de maskinen med crap som er ubrukelig. System Tray linja rakk over halve skjermen. Og Maskinen brukte et par timer på oppdateringer og jag før jeg i det hele tatt fikk brukt maskina. URK! Sånn da fikk jeg ut den frustrasjonen. Har du funnet ut av de grunnleggende systemenhetene? Endret 7. februar 2008 av Totte- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå