Gå til innhold

Er det hull i bunn på cola flasker?

bjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cola er den beste drikken som finnes. Alle som påstår noe annet er hedninger! Ingenting er som en kald cola etter gymtimen eller andre anstrengelser.... eller når man sitter foran PCen

Cola er en hellig drikk og må drikkes på en spesiell måte: Man skal ha underleppa under flasketuten mens overleppa presses mot "bunnen" på tuten på innsida av flaska. Så skal man suge Colaen ut slik at man hører noe av kullsyren "slår" mot tennene (det er viktig at noe av kullsyren forsvinner, ellers så kan man ikke nyte Colaen like mye, og man begynner rape som pokker). Vel inni munnen så må Colaen presses inn i bakmunnen slik at man drukner smaksløkene i det hellige vannet, deretter har man lov til å svelge. Har man masse Cola og/eller er veldig tørst er det lov til å jukse litt! Og Colaen skal være kald! Varm Cola er godt, mens iskald Cola er fantastisk! Du må heller aldri finne på å ha isbiter i et glass med varm Cola. Da smaker Colaen etter hvert som vann (med colasmak).

Man må heller aldri finne på å drikke Pepsi, Dr Pepper (<-yuk!), Cherry Coke og annen juksecola. For min så står valget mellom Farris og Cola (ikke light - det smaker uff).

Ja, Cola inneholder nok fortsatt kokain ;-) ! Det er iallfall avhengighetsdannende og hvis det finnes Cola i huset drikker jeg konstant helt til det er tomt. Dessuten så blir man bare mer tørst av Cola....

Lenke til kommentar

Koffein er da i seg selv avhengighetsskapende nok, man trenger ikke spy på med enda sterkere gips for å få folk til å bli helt gale i drikken.

Forøvrig synes jeg kaffe smaker absolutt høgg, men så skulle jeg ikke heller spise en bit av ei ku om jeg fikk en hundrings for det, så alt jeg sier om hva som er godt og ugodt av ting som stappes i kjeften ligger ofte noen klyper salt fra hva folk flest synes.

Lenke til kommentar
Jeg lurte på en ting:

Når jeg drikker en cola, så går det så bidige fort...Er det hull i bunn på flaskene? Salgstriks?

Jeg har oppdaget det stikk motsatte med Vanilla Coke - jeg drikker og drikker, men det tar jo eeeevigheter før den blir tom. Klarte såvidt å drikke den opp.

Lenke til kommentar
Jeg har oppdaget det stikk motsatte med Vanilla Coke - jeg drikker og drikker, men det tar jo eeeevigheter før den blir tom. Klarte såvidt å drikke den opp.

men så er ikke Vanilla Coke akkurat den beste brusen heller da.. den første supen er halvgod, men resten: blæh! :o

HEDNING!!! vanilla coke ligger likt eller muligens over vanlig cola når det kommer til smak!

og når vi kommer til kulhetsfaktor.. vel, pulp fiction anyone? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...