bjaa Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg lurte på en ting: Når jeg drikker en cola, så går det så jævla fort...Er det hull i bunn på flaskene? Salgstriks? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 De har ting i colaen som gjør akkurat dette, at du merker ikke at du drikker den...det er en sammensvergelse Neida, serriøst så sliter jeg med samme problemet fakstisk. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 Anser meg selv som heldig, liker ikke cola. Smaker jo kaffe.. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 Anser meg selv som heldig, liker ikke cola. Smaker jo kaffe.. Ikke mobb kaffe!!!! Kaffe er godt, og det er Coca Cola og! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 Anser meg selv som heldig, liker ikke cola. Smaker jo kaffe.. Ikke mobb kaffe!!!! Kaffe er godt, og det er Coca Cola og! Pysj! Visse folk har ikke peling... :wink: Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 Anser meg selv som heldig, liker ikke cola. Smaker jo kaffe.. Ikke mobb kaffe!!!! Kaffe er godt, og det er Coca Cola og! Pysj! Visse folk har ikke peling... :wink: Man kan ikke være ekte nerd uten å drikke kaffe i litervis. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 Cola er den beste drikken som finnes. Alle som påstår noe annet er hedninger! Ingenting er som en kald cola etter gymtimen eller andre anstrengelser.... eller når man sitter foran PCen Cola er en hellig drikk og må drikkes på en spesiell måte: Man skal ha underleppa under flasketuten mens overleppa presses mot "bunnen" på tuten på innsida av flaska. Så skal man suge Colaen ut slik at man hører noe av kullsyren "slår" mot tennene (det er viktig at noe av kullsyren forsvinner, ellers så kan man ikke nyte Colaen like mye, og man begynner rape som pokker). Vel inni munnen så må Colaen presses inn i bakmunnen slik at man drukner smaksløkene i det hellige vannet, deretter har man lov til å svelge. Har man masse Cola og/eller er veldig tørst er det lov til å jukse litt! Og Colaen skal være kald! Varm Cola er godt, mens iskald Cola er fantastisk! Du må heller aldri finne på å ha isbiter i et glass med varm Cola. Da smaker Colaen etter hvert som vann (med colasmak). Man må heller aldri finne på å drikke Pepsi, Dr Pepper (<-yuk!), Cherry Coke og annen juksecola. For min så står valget mellom Farris og Cola (ikke light - det smaker uff). Ja, Cola inneholder nok fortsatt kokain ;-) ! Det er iallfall avhengighetsdannende og hvis det finnes Cola i huset drikker jeg konstant helt til det er tomt. Dessuten så blir man bare mer tørst av Cola.... Lenke til kommentar
letmein Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 Etter en skikkelig hard tur på by'n med pilsing, så funker vann bedre enn Coca-Cola når man kommer hjem igjenn.. men ellers så er Coca-Cola den ultimate drikken.. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 Koffein er da i seg selv avhengighetsskapende nok, man trenger ikke spy på med enda sterkere gips for å få folk til å bli helt gale i drikken. Forøvrig synes jeg kaffe smaker absolutt høgg, men så skulle jeg ikke heller spise en bit av ei ku om jeg fikk en hundrings for det, så alt jeg sier om hva som er godt og ugodt av ting som stappes i kjeften ligger ofte noen klyper salt fra hva folk flest synes. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 Anser meg selv som heldig, liker ikke cola. Smaker jo kaffe.. Merkelig.... jeg liker ikke kaffe,...men syns cola er sabla godt (Pepsi også) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 cola og pepsi ligger ganske likt på førsteplassen hos meg.. begge har fin smak Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 Ja, Cola`n må dunste på et slags vis! Den blir tom etter et par munnfuller! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 Anser meg selv som heldig, liker ikke cola. Smaker jo kaffe.. NO WAY!! Smaker jammen ikke mye kaffe av Cola! Hvor har du fått det fra???? Fargen? Lenke til kommentar
YBD Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg lurte på en ting:Når jeg drikker en cola, så går det så bidige fort...Er det hull i bunn på flaskene? Salgstriks? Jeg har oppdaget det stikk motsatte med Vanilla Coke - jeg drikker og drikker, men det tar jo eeeevigheter før den blir tom. Klarte såvidt å drikke den opp. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg har oppdaget det stikk motsatte med Vanilla Coke - jeg drikker og drikker, men det tar jo eeeevigheter før den blir tom. Klarte såvidt å drikke den opp. men så er ikke Vanilla Coke akkurat den beste brusen heller da.. den første supen er halvgod, men resten: blæh! :o Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 30. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 cola er digg og nyttig på LAN! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2003 Ja enig, men ulempen med cola på lan er at den blir fort varm Lenke til kommentar
xthal Skrevet 31. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg har oppdaget det stikk motsatte med Vanilla Coke - jeg drikker og drikker, men det tar jo eeeevigheter før den blir tom. Klarte såvidt å drikke den opp. men så er ikke Vanilla Coke akkurat den beste brusen heller da.. den første supen er halvgod, men resten: blæh! :o HEDNING!!! vanilla coke ligger likt eller muligens over vanlig cola når det kommer til smak! og når vi kommer til kulhetsfaktor.. vel, pulp fiction anyone? Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 Anser meg selv som heldig, liker ikke cola. Smaker jo kaffe.. Han er nok bare syk.. :-? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg lurte på en ting:Når jeg drikker en cola, så går det så bidige fort...Er det hull i bunn på flaskene? Salgstriks? Hæ, om det går for fort å drikke flasken på den gode gamle måten kan du gå over til å bruke sugerør med lite hull i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå