erikman Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 hei jeg skal ha ny ski jakke i år og vil ha en som er tøff. jeg har sett litt på koleksjonene til volcom og burton. og synes de er tøffe. men jeg er ganske liten og sliter derfor med og finne en forhandler som selger i xs er det noen som har et tips på nett butikk eller butikk i oslo?? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 tja vet ikke hva butikker som er i oslo men surfsentrum sessions (lokal skate/snowboard sjappe) Lenke til kommentar
erikman Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) ja men trenger ikke mer hjelp nå. ende opp med sweet crusader jakke (gul/brun) og bergans folgefonna buske (brun) Endret 1. november 2007 av erikman Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 www.bratt.no www.vpg.no www.oslosportslager.no Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 hei jeg skal ha ny ski jakke i år og vil ha en som er tøff. jeg har sett litt på koleksjonene til volcom og burton. og synes de er tøffe. men jeg er ganske liten og sliter derfor med og finne en forhandler som selger i xs er det noen som har et tips på nett butikk eller butikk i oslo?? www.skateloot.com ! Jeg har kjøpt klær fra denne siden i over ett år nå og er SUPER fornøyd ! Denne siden finner de feteste klærerene som finnes på ebay som er sykt vanskelig å finnne selv. Pluss at det er 1000 ganger lettere å bruke denne siden enn å sitte å søke og bruke masse tid selv! Kjøpte oakley puffy bukse 2007 , oakley crowbar rød med speilglass og lue fra NEFF til 1500,- ! DIGGER DENNE SIDEN ! Oakley crowbar i seg selv koster 1300 i butikkene i norge ! Sjekk ut siden selv . www.skateloot.com . Du vil ikke angre Lenke til kommentar
lalli Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 hei jeg skal ha ny ski jakke i år og vil ha en som er tøff. jeg har sett litt på koleksjonene til volcom og burton. og synes de er tøffe. men jeg er ganske liten og sliter derfor med og finne en forhandler som selger i xs er det noen som har et tips på nett butikk eller butikk i oslo?? www.skateloot.com ! Jeg har kjøpt klær fra denne siden i over ett år nå og er SUPER fornøyd ! Denne siden finner de feteste klærerene som finnes på ebay som er sykt vanskelig å finnne selv. Pluss at det er 1000 ganger lettere å bruke denne siden enn å sitte å søke og bruke masse tid selv! Kjøpte oakley puffy bukse 2007 , oakley crowbar rød med speilglass og lue fra NEFF til 1500,- ! DIGGER DENNE SIDEN ! Oakley crowbar i seg selv koster 1300 i butikkene i norge ! Sjekk ut siden selv . www.skateloot.com . Du vil ikke angre Hei, jeg har tenkt å kjøpe klær og litt forskjellig fra den siden, og jeg lurte på om det kostet mye i toll, ets at varene sendes fra USA. Og lurer også på hvor lang tid det vil ta før jeg får varene hit til Norge? Lenke til kommentar
Devolder Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har tenkt meg til Oslo å se på kule ski/snowboard klær! Noen som vet om butikker i Oslo? Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 hei jeg skal ha ny ski jakke i år og vil ha en som er tøff. jeg har sett litt på koleksjonene til volcom og burton. og synes de er tøffe. men jeg er ganske liten og sliter derfor med og finne en forhandler som selger i xs er det noen som har et tips på nett butikk eller butikk i oslo?? www.skateloot.com ! Jeg har kjøpt klær fra denne siden i over ett år nå og er SUPER fornøyd ! Denne siden finner de feteste klærerene som finnes på ebay som er sykt vanskelig å finnne selv. Pluss at det er 1000 ganger lettere å bruke denne siden enn å sitte å søke og bruke masse tid selv! Kjøpte oakley puffy bukse 2007 , oakley crowbar rød med speilglass og lue fra NEFF til 1500,- ! DIGGER DENNE SIDEN ! Oakley crowbar i seg selv koster 1300 i butikkene i norge ! Sjekk ut siden selv . www.skateloot.com . Du vil ikke angre Hei, jeg har tenkt å kjøpe klær og litt forskjellig fra den siden, og jeg lurte på om det kostet mye i toll, ets at varene sendes fra USA. Og lurer også på hvor lang tid det vil ta før jeg får varene hit til Norge? Husk at du også må legge på norsk moms på 25%! Tviler på at momsen var regnet med ovenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå