askeie Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) kosen skal eg sete opp mailen på de forumet Uten_navn.bmp Endret 21. oktober 2007 av askeie Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du har jo satt det opp? Du har ihvertfall fylt de feltene det ser ut som du må fylle ut. Har du problemer med å sende/motta e-poster? Det hadde også vært strålende om du gjorde bildet litt mindre (det er ikke nødvendig å ha med begge skjermene dine) og lagret det i et annet format enn BMP. Jeg tviler på at det er mange som gidder å laste ned et kjempestort bilde. Du har også postet i feil forum. Lenke til kommentar
askeie Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 eg får ikke pasordet bare prøv her Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Da anbefaler jeg deg å lese mer på One.com, hvis det var de du hadde som leverandør, eventuelt kontakte kundeservice. Jeg orker rett og slett ikke se på siden lenge nok til å registrere meg (beklager). Lenke til kommentar
askeie Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 one kan ikke hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg