Miniguru Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei. Har en kompis som skal selge Tomtom Navigator 6. Det jeg lurer på er om det er denne versjonen som fungerer med ekstern GPS mottaker på N95? Eller er det en annen versjon som må benyttes? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 TT6 fungerer på N95 ja... Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 TT6 fungerer på N95 ja... Thx, da kan jeg gå for den Lenke til kommentar
Roooney Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 ...skal vel sies at TomTom ikke støtter den innebygde GPS'en i N95? Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 ...skal vel sies at TomTom ikke støtter den innebygde GPS'en i N95? Stemmer det, men har en Holux GPS-slim som kommuniserer via bluetooth, funker meget bra.. Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er det sant at gps'en er så dårlig at du velger å kjøpe ekstern gps? eller er det bare sånn at du liker tomtom bedre enn den innebygde softwaren. Er litt usikker på om jeg skal velge n95 8gb eller htc touch dual, men dersom gps er så dårlig at jeg likevel trenger ekstern gps taler det for htc'en. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Er det sant at gps'en er så dårlig at du velger å kjøpe ekstern gps? eller er det bare sånn at du liker tomtom bedre enn den innebygde softwaren.Er litt usikker på om jeg skal velge n95 8gb eller htc touch dual, men dersom gps er så dårlig at jeg likevel trenger ekstern gps taler det for htc'en. Det har kanskje noe med at jeg er vandt til Tomtom, og at jeg ikke har satt meg skikkelig inn i den innebygde gps'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå