jevel Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Etter siste oppdatering av forumet har jeg sett dette flere ganger i alle de browserne jeg bruker. (Firefox, Maxthon og Nokia sin Symbian browser.) Siden kommer opp med angivelse av hvor mange sider med tråder du kan bla gjennom, men det er ingen tråder på sidene. (Hvis det gir mening.... ) Søkte etter tilsvaredene tilbakemeldinger, men fant ingen. -KJ Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har sett det flere ganger jeg å. Hjelper ofte å laste siden på nytt igjen, men er plagsomt ja Nettleser: Firefox 2.0.0.8 Mac Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hadde samme problem for et par dager siden, men ser ut til A ha gAtt over av seg selv nA. Bruker Firefox. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg korrigerte et problem angående dette rundt 2-tiden i dag, har det skjedd igjen etter det? Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har ikke hatt noen problemer med det i dag heldigvis. Flott at det ble fiksa sA fort Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg