TechFrog Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Der vi kan snakke om løst og fast, men kanskje mest om data? Har det vært det tidligere, eller blitt snakket om? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 jeg er ofte på et amerikans cofferoom for å snakke om løst og fast, så ja ett kaffesladder rom hadde vært bra. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Har det ikke vært noe sånt her før? Det pleier vel å være standard med et lite bakrom/kaffekrok på de fleste forum, så jeg tenkte kanskje dette skulle være 100% rendyrket dataforum, uten no`tull siden det ikke er et sånt "rom". Greit med en liten krok der man kan poste saker som ikke passer andre steder, som jo er veldig spesifikke. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 hadde vært hyggelig det. men må ikke bli for mye "siste ordet" stil. også kan det jo godt hende at man har et sted å legge posten uansett, siden forumet dekker de fleste temaer innen data. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 har dere ikke sett OT-Baren ? der prates det løst og fast om det meste . Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Der vi kan snakke om løst og fast, men kanskje mest om data? Har det vært det tidligere, eller blitt snakket om? Sjekket: OT-Baren Programmeringsbaren Den frie kaféen PHP-Puben Webkaféen Café la Windows Mac Café Musikkafeen ..eller noen av de andre kafeene/barene på forumet? EDIT: Får vel legge til Såpeboksen Journalistkafeen evt. også "Den store ...." Snustråden osv. Endret 22. oktober 2007 av JonT Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg vet ikke hvor mye de som er mest på hardware farter rundt i alle de andre forumene og prater om løst og fast, men nå tenkte jeg på en kategori inne på selve hardware delen (så man slipper å hoppe hit og dit) der man kan "ta en prat" eller poste linker til alt mellom himmel og jord (fortrinnsvis innen dataverden) som ikke nødvendigvis hører hjemme i den delen det snakkes om, f.eks skjermkort eller hovedkort eller hva det måtte være. *Det ble en utrolig lang setning forresten* Bare et sted hvor det er litt løsere i snippen. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Bare et sted hvor det er litt løsere i snippen. Er det ikke det vi har OT-baren til da, liksom? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Benytt enten OT-Baren eller Annet kategorien under Hardware til slikt. Ser ikke behovet for egen kategori til slikt, da behovet nok allerede er dekket av eksisterende. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det vart forresten laga ein HW-kafe-tråd for ei stund sidan, men den vart ingen stor hit. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=606299 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg