r0zie Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det har ikke noe med følelser å gjøre, men respekt! Og OM du har tenkt til å gjøre det fordet, så snakk med kammeraten din først. Trodde dette var en regen alle visste.. Dette gjelder ikke når OT var på dealeren med jenta først, så kom kompisen og "tok over" Om du vil ha leftoversene til kompisen din er jo en annen sak men.. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvorfor ble jenta sammen med kameraten, og ikke gjorde noe med deg, hvis hu liksom var interessert? Bare jeg som tenkte på dette? Jeg ble sammen med Eksen til kameraten min.. eller, jeg likte han ikke kjempegodt, men vi var venner.. Har ikke blitt bedre etter det ihvertfall.. Nå er det slutt, og jeg føler at andre gjør det samme mot meg.. Det er ikke gøy akkurat.. Men når det har gått ett halvt år så er det nok litt annerledes, men det kommer ann på hva kameraten din syns om jenta.. Hvem gjorde det slutt? Det kan være vondt LENGE hvis man ikke kommer seg over jenta med det første.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Snakk med kompisen. Er det ikke greit for han, dropper du det. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Snakk med kompisen. Er det ikke greit for han, dropper du det. Second this! Virker som Aidskake virkelig har vettet i behold... Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå