DawnDusk Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei! Vet ikke om noen her er kjent i Lillestrøm, men leter etter en butikk som selger fine capser. Jeg skal IKKE ha sånn gangstær caps som man bruker i NY, men mer en slags sport caps med et stilig motiv foran. Sportsforretninger selger det kanskje, men vet ikke hvilken jeg skal satse på. Noen som har tips? Liker sånne som den jeg viser bilde av nedenfor. Hadde noen visst hvor jeg kunne fått lignende i Lillestrøm, hadde blitt vanvittig glad! Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 hmm det er ingen spesielle golf baner i lillestrøm området som selger de.. du kan ta deg en tur på pro shopen til Lillestrøm GK men den suger.. de har Callaway capsene på Losby gk(lørenskog) og miklagard gk (Kløfta) Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 beltespenner.com selger trucker caps Stilige caps, ganske annerledes men de har både stil og litt klasse Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 beltespenner.com selger trucker caps Leste du førstepost? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 beltespenner.com selger trucker caps Leste du førstepost? Ja?Det står ingen ting om at trucker caps ikke er det han er ute etter, de er jo ganske sporty de også.Det er stor forskjell på Flatbrem og og trucker caps! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er stor forskjell på Flatbrem og og trucker caps! Fjortis begge to. Dessuten la han ut et bilde av noe i nærheten det han var ute etter. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er stor forskjell på Flatbrem og og trucker caps! Fjortis begge to. Dessuten la han ut et bilde av noe i nærheten det han var ute etter. Det bilde lå ikke der da jeg svarte..Mulig du synes det er fjortis, men det er din mening.Prøv heller og svare på trådsetters svar istedet for og rette på mine feil (kremt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå