kevinedomm Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei! Har tenkt til å bestille på nettet og jeg lurer på, hva betyr oppkrav på engelsk? Er det "Money order" ?? En annen ting, hva står PO# for? Takk på forhånd for svar! Lenke til kommentar
Vitharr Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Tror at oppkrav betyr "Money order" på engelsk ja, men jeg vet ikke helt. PO# = Post Office # (# = number) ^^ Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Okay, da fikk jeg svar på det jeg trengte å vite Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Money order er ikke oppkrav nei. Det er en slags sjekk du betaler banken din for å skrive ut, så sender du den til butikken du handler fra. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Oppkrav = Send C.O.D. [Cash on delivery]. Money order = bankanvisning / postanvisning Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Okay, takk skal dere ha Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 BUMP Beklager at eg bumpar denne, men korleis går eg fram for å gjennomføre ein money order? Kjem banken til å skjøne noko som helst om eg går inn der og seier "Halloen, eg skulle gjerne ha sendt ein money order til denne adressa!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå