Gå til innhold

Ja, der sluttet Eliten å virke! *sigh*

SAS1984

Anbefalte innlegg

Kjøpte min Xbox360 Premium i Februar, 2006. Den hadde jeg gleden av å ha i 2 mnd, før den døde av 3 røde lys. Sendte den på Service, og fikk en ny i retur. Den hadde jeg gleden av å ha i over 1 år, før den døde av 3 røde lys, nå i sommer. Da jeg sendte den i retur, fikk jeg nok en ny en. Den funket helt fint, frem til jeg benyttet meg av EB Games "Bytt Premium+5 spill mot en Elite". Den Eliten har jeg nå hatt i litt over en måned, før den nå fullstendig har sluttet å lese spill plater.

Får bare feil meldingen "Please put this disc into a 360 console system" på alle mine spill.

Denne feilmeldingen får jeg på alle mine spill, inkl. Et helt nytt eksemplar av Halo3, nettopp pakket ut av forseglingen.

Denne feilmeldingen har jeg aldri opplevd å få på mine Premiumer, i løpet av det 1 1/2 året jeg hadde dem, men fikk den allerede første dagen med Eliten.

Jeg har klart å spille av spill platene mine på Eliten min, i den måneden jeg har hatt den, ved hjelp av å "trykke på eject", restarte konsollen, trykke reject, tørke spill platene, restarte konsollen, eject++++ Til Eliten har klart å spille av platen. Men i dag var det slutt. Den nekter blankt å lese av en hver form for spill plate. (Selv om den klarer å lese av DVD filmer helt utmerket).

Da det er lite aktutelt å gå ned på EB Games å bytte den (Siden dem er fullstendig utsolgt for Eliter, etter deres bytte tilbud, og jeg ikke akter å vente til en eller annen gang neste år, på deres neste shipping av Eliter), så blir det nok til å måtte sende inn Eliten til service. (Noe jeg har VELDIG liten lyst til å gjøre)

Er så j*vla frustrert over MS nå.... Dette blir da 3 gangen konsollen min må bli sendt inn. Og det er fullstendig uakseptabelt.! Hadde det ikke vært for at Xbox360en er en fantastisk spill-/underholdnings maskin, når den virker, så hadde jeg krevd en refundasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var synd at Eliten din sluttet å virke da. Det beste er nok å sende den inn på service ja, men da har du vel krav på å få låne en xbox imellomtiden? hvis jeg ikke tar helt feil. Har hatt "Cannot Read Disc" meldingen noen ganger selv på Premiumen min, men har funka å bare starte xboxen på nytt..

Lenke til kommentar
Får bare feil meldingen "Please put this disc into a 360 console system" på alle mine spill.

Denne feilmeldingen får jeg på alle mine spill, inkl. Et helt nytt eksemplar av Halo3, nettopp pakket ut av forseglingen.

Jeg og en kompis hadde lånt Halo3 og skulle spille MP, men så fikk jeg også samme fukkings feilmelding. Premium dette da..

Kondis!

Lenke til kommentar

hadde samme problem med min premium.. fikk ikke lest noen plater i det hele tatt være det seg spill, film eller musikk.

Så kobla den ut, stakk til eb games og skulle bytte, etter å ha snakket med de der fant vi ut at det var like greit for meg å ringe selv for å få den reparert.

Når jeg kom hjem så fant jeg ut at jeg skulle prøve igjen og nå har den funker i flere mnd uten at det har skjedd en eneste gang..

Lurer på om det kan ha vært noe som lå på laseren, støv eller noe, og at det har flyttet seg etter at maskinen ble beveget litt..

Du kan jo teste det og se om det hjelper for deg å bevege litt på den. Husk å ta ut spill plata og skru av maskina først da :D

Lenke til kommentar
Den Eliten har jeg nå hatt i litt over en måned, før den nå fullstendig har sluttet å lese spill plater.

Kondolerer (selv om den kanskje ikke er helt død), hvis jeg hadde vært deg tror jeg at jeg hadde gått inn i fosterstilling for lenge siden. Må være sinnsykt frustrerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...