daruu Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hallo! I dag når jeg slo på laptopen så merket jeg at det ikke var noe lyd! Dvs det var lyd i høytalerne(hørte en svak susing som ble borte når jeg skrudde av lyden helt, det samme med hodetelefoner), men det var akkurat som om windows ikke ville sende lyden til høytalerne! Så jeg gjorde da det de fleste ville gjort, nemlig oppdaterte driverne Når jeg da starta maskina på nytt hørte jeg den velkjente "slå av" lyden "Nå funker det!" tenkte jeg, og skrudde på igjen lappisen, men nei det gjorde det definitivt ikke Når jeg kom inn i windows igjen var all lyd borte Jeg prøvde da å innstalere lydkortdriveren en gang til, å denne gangen trykka jeg ikke ja på "restart your computer now", men fortsatte å bruke PC-en Til min store forundring så funker lyden nå, men er 99% sikker på at den blir borte hvis jeg restarter dataen igjen! Noen som har noe forslag på hva som kan være feil? Forferderlig irriterende å måtte legge inn lyddriver hver gang jeg skrur på PC-en ! Kjører xp home hvis det har noe å si På forhånd takk for svar - Daruu Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Prøv og kjør "services.msc" og se om Plug and Play kjører når du mangler lyden. Hadde akkurat samme problem en gang selv. Eneste løsningen jeg fant var og instalere windows på nytt. Endret 21. oktober 2007 av iron_knuckle Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 bah, gidder ikke å formatere IGJEN! Men takk for svar ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå