Gå til innhold

Forskyvelse av Fysisk bevegelighet i tid

Delvis

Anbefalte innlegg

Det er rart å merke hvordan den fysiske bevegelighets-frekvensen var litt lavere i feks krigsdagene. Dette ble kompensert med en litt større allmenn-reaksjonsform, men som vi vet gav mer friksjon og større slitasje.

Rundt 1930 sto det meste stillt i forhold til nåværende fysisk bevegelighets-frekvens. Lurer på hvordan det ville være for et nåværende individ å tre inn i den tiden? Hmm :hmm: Har ofte tenkt på akkurat det, en interessant problemstilling.

Man vet at personer fra 1000 år tilbake neppe ville overlevd et minutt i vår tid, og vis verca. Men nesten mer interessant å se på nærliggende fortid som 50 - 100 år tilbake i tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja kan forklare dette nærmere, men problemet er at da må vi utenfor kategori-topic og over på det mentalt medisinske. Derfor kan det dessverre ikke gjøres, sorry..

Resultatet er allmennt i fysisk matriell forstand, mens årsaks-grunnlaget må forklares medisinsk. Har forsøkt finne fram til en omvei for dette uten hell.

Lenke til kommentar

Tror du med fordel kan forklare hva "Forskyvelse av Fysisk bevegelighet i tid" er for noe. Hvis ikke tror jeg du risikerer å diskutere med deg selv bare. For det ser ikke ut som om det er så mange som helt skjønner hva du mener.

Det går jo ikke utover kategori-topic hvis du prater om medisin, det er jo vitenskap det...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Overgangen teknologisk ville vel vært rimelig stor og dermed ufattelig vanskelig? Foreldre bruker jo grusomt lang tid til å lære seg MSN og SMS så for å få dette 1000 år gamle mennesket til å fungere normalt i samfunnet tror jeg ville blitt vanskelig. I tillegg så vil moralen h*ns være veldig annerledes.

Lenke til kommentar

Ja, det er jeg klar over. Men trådstarter tror at han "ikke hadde overlevd et minutt", noe som er riv ruskende galt. Mennesker er ganske så tilpasningsdyktige.

Som mange andre lurer jeg også på hva "den fysiske bevegelighets-frekvensen" er. Som Einstein sa: hvis du ikke kan forklare noe til en seksåring, vet du det ikke selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...