Gå til innhold

Hvor mye er PC'en min verdt?

Anbefalte innlegg

Hei Jeg har tenkt å selge min PC (uten skjerm)

Hvor mye vil dere tru at jeg kan få for den?

Er noen interessert?

Chieftec Dragon 340w Tower

K7T 266 PRO-RU

XP 1700+

Aopen Geforce3 Ti 200 128MB

512MB DDR RAM

Creative DVDcd spillerDiskettstasjon

Optisk mus

Innebygd Lydkort

10100MB netverkskort

30GB WD harddisk

Alt av manualer etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en harddisk er jo noe av det billigeste du får tak i... 1200 på komplett.no for en WD 120 GB special edition er ikke akkurat dyrt.....

Sett pc'en din i lokal avisa, sett deg en pris på 5000 og vent på svar. Prøv å få tynet mest mulig ut av de som svarer ved å legge til litt på et bud du får, feks. hvis du har fått et bud på 5500 sier du har fått et bud på 6000 til neste.. Ring opp de som virker ivrige å si ifra når du får et nytt bud, husk å legge på litt her også. Til slutt sitter du igjen med den absolutte høyeste prisen. Hvis du ikke får en sum du er fornøyd med sier du at du vil ha enda litt til før du er helt sikker på at det er vits i å selge den.

Lenke til kommentar
en harddisk er jo noe av det billigeste du får tak i... 1200 på komplett.no for en WD 120 GB special edition er ikke akkurat dyrt.....

Sett pc'en din i lokal avisa, sett deg en pris på 5000 og vent på svar. Prøv å få tynet mest mulig ut av de som svarer ved å legge til litt på et bud du får, feks. hvis du har fått et bud på 5500 sier du har fått et bud på 6000 til neste.. Ring opp de som virker ivrige å si ifra når du får et nytt bud, husk å legge på litt her også. Til slutt sitter du igjen med den absolutte høyeste prisen. Hvis du ikke får en sum du er fornøyd med sier du at du vil ha enda litt til før du er helt sikker på at det er vits i å selge den.

Tviler på at du ville betalt så mye for den selv. btw, du er sleip :evil:

Lenke til kommentar
"]

Tviler på at du ville betalt så mye for den selv. btw, du er sleip :evil:

1300 koster hd'n.

selg den for 4k på qxl

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...