andersen106 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 hei, plutselig virker ikke no? ting som plutselig er borte paint calc spill underholdning lyd og lydenheter (se bilde) og sikkert mer noen som har vært borti detta før? maskinen er fujitsu-siemens amilo pi 1556 windows xp home har kjørt system gjenoppreting, hjalp ikke prøvd og instalere windows på nytt, men under instal får jeg beskjed om at jeg må koble til hdd? det fulgte med en xp som var beregna for min pc, men de gamle duste har kastet esken? må jeg kanskje bruke org cd vis jeg skal få instal på nytt? evtuelt reparere? det er ikke no kjempe problem for pc funker så lenge jeg ikke skal bruke de programmene, men er irriterene og vite at dem ikke virker takker for svar Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hallo Gutta tenk litt a?! Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Har ikke hatt ditt problem.Her er noen ideer. 1.Tenk gjennom hvilke forandringer du eller andre har gjort på din pc. Forandre tilbake,evntuelt avinstallere. 2.Kontrollpanel-system-hardware-devicemanager.Sjekk om alle driverene funker. 3.Virusskanning. 4.Sjekke feil på harddisk.Evnt reparer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå