Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama er blitt akutt voksen...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva ligger i ordet "voksen" da? Da jeg var yngre assosierte jeg "voksen" med alkohol, Visa, bil, og jobb.

Nå til dags er jeg voksen, men disse tingene har ikke forandret meg. Selve ordet "voksen" forsvinner ut av vinduet jo gamlere man blir, ser det ut til for meg.

 

Litt høyttenking på siden av emnet her... :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg forstår heller ikke dette greiene med adjektivet "voksen".

 

Forstår ikke hva det innebærer...

 

Jeg har intrykk av at folk mener det er å slutte å bruke humor, snakke i falskt tonefall, smile når man ikke er glad osv.

 

Isåfall er jeg voksen av alder, men kommer aldri til å bli det av oppførsel... og det trives jeg med =)

 

Til trådstarter, nei bare hold ut, ta livet pent, sørg over henne noen dager, ta en ukes tid med "nøytral" gjenge, og så kan du begynne å nyte livet skikkelig igjen ;) Have fun

Lenke til kommentar
Kanskje ein ide å berre sei fra til dama di om at ho må slutte med tøvet sitt? Det enkle er ofte det beste. Sjølvsagt må du sei det litt mindre rett fra levra, men om ho blir pissed off så trur eg du er betre tjent utan kjerringa.

0.02$

 

 

Prøvde å si det til hun at hun rett å slett bare prøver å spille voksen, sa det ikke sån da men...

 

Voksen: er bare alvorlig, kan ikke tulle, tåler ikke "en tull"... før var hun stikk motsatt, ikke like mye alvorlig, tulla å tøysa osv.

 

Tror nok hun spiller mere voksen enn hun er, for at folk skal tro hun er mere voksen, som noen sa oppi her.

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare be henne definere 'voksen'? Det vil nok stoppe kjeften hennes et sekund eller to, for det finnes nemlig ingen definisjon på 'voksen'. Mange ler, andre er superalvorlige - alltid, andre er vanlige, anstendige mennesker som har seg en helgefyll innimellom og løser problemer og andre hendelser med rasjonell tankegang.

Lenke til kommentar

Å være voksen er å være ansvarlig, ta ansvar for egne handlinger, det er ivertfall sånn jeg ser på det, ting i lissom den rettningen :p

For som regel er det ikke sånne ting du tenker på eller gjør når du er rundt 17-18 års alderen. Den pleier å dukke opp fra rundt 19 års alderen og oppover. Å være voksen er ikke det du beskriver her. Dette virker mer som noe en 5 åring ville ha gjort for å bli tatt mer seriøst, kanskje det er det som er problemet? Hun føler at hun ikke blir tatt seriøst nok så derfor har dette skjedd? Bare en tanke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...