Prytz. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei og hopp. Jeg og en kompis har fått i oppdrag å lage en reklamefilm for et lokalt kjøpesenter. Vi har bestemt oss for å lage filmen som en musikkvideo. Filmen skal legges ut på nettstedet deres. Så, det vi trenger: * en stilig, fengende låt produsert i skandinavia (tono-avgifter og lisenser) Vi har sett på låter som Trang fødsel - Kursiv o.l. Men teksten er veldig materalistisk. Noen forslag? Håvard Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ma den han vokaler? Jeg kan jo lage en.. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Ma den han vokaler? Jeg kan jo lage en.. Wow, meget generøst tilbud! Men ja, den må nok ha vokal. Tanken er at de ansatte delvis skal synge med... Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ah ok. Hmm, jeg er ikke noe godt kjent med norsk musikk :/ Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Ah ok. Hmm, jeg er ikke noe godt kjent med norsk musikk :/ Trenger ikke vær norsk, bare skandinavisk produsert. Bør kanskje helst synge på engelsk for å ikke få for stort fokus på teksten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå