Gå til innhold

AMD vs INTEL hva mener DU er best?


Ernie

Anbefalte innlegg

Jeg mener Motorola er best.

og hva har det med AMD vs INTEL å gjøre...?

 

Ikke noe, det var bare et innlegg for å spore av tråden, slik at vi får kjeft av MOD, og han stenger tråden. eeh. :)

FYYY! neida... trodde ikke at den kom til å bli seriøs uannsett så... , men Motorola er best!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chicken poms er steingodt... spesielt med Maarud Taco rømme-dip... noen andre som har prøvd??

 

Ang. prossesor spørsmålet: Vanskelig å si, har seks socket 7 prossesorer, som inkluderer Intel, AMD og Cyrix. "Hoved"-pc'n er en AMD... så liker best AMD nå... (den gamle Cyrix 6x86 PR150 120Mhz'en kicker alt... :lol: )

Lenke til kommentar
Noen her som har prøvd pannekaker med blåbærsyltetøy og bacon?

 

Det er det beste man kan ha på pannekaker og anbefales på det varmeste!!

prøvde vafler med blåbær syltetøy. kobinasjonen var ikke altfor god, noe som skyles at jeg brukte kjøpt syltetøy og ikke hjemmelaget... med hjemmelaget så ville nok det har vært kjempe godt

Lenke til kommentar

for å holde meg litt saklig... mange sier at intel er mye kaldere enn amd cpu_test.gif

lurer jo litt på hvorfor... de blå søylene viser standard vifta som kommer med cpu'en fra intel. testen er gjordt på en 2,8ghz. den rød kan man bare glemme det er en vifteløs cpu kjøler... til sammen ligning så ligger min XP 1800+ akkurat nå på 44 grader... selvsagt har vifta på mitt system noe å si, men det er "bare" en billig dårlig vifte jeg har...

Lenke til kommentar

Dette er den beste AMD vs. Intel diskusjonen jeg har sett i løpet av min tid her på forumet. Slik burde alle AMD vs intel eller Nvidia vs. ATI være.

Jeg for min del synes at Farmor sine lapper er best. Med smør på og masse melk attåt.

 

PS! Amd er billigere. Og dere uten fast jobb eller hus burde heller spare til senere enn å bruke pengene på spillemaskiner. Les på leksene heller.

Lenke til kommentar
Dette er den beste AMD vs. Intel diskusjonen jeg har sett i løpet av min tid her på forumet. Slik burde alle AMD vs intel eller Nvidia vs. ATI være.  

Jeg for min del synes at Farmor sine lapper er best. Med smør på og masse melk attåt.  

.

1. Takk

2. mors lapper er nok ENDA bedre og da hører det MASSE sukker og melk til...

Lenke til kommentar
Ufo, har du bra oppskrift på pannekaker eller?

 

funker den ferdigpose-driten eller smaker det vondt?

 

Toro's pannekake-mix er slettes ikke verst. Med blåbær så klart! Til dessert, sleng på en kule eller 3 med vanilje-is (Henning Olsen Seff!)

Hennig takk... IKKE Henning det er Hennig med TO n'er

Lenke til kommentar

Saddam er vel ikke mors beste barn han heller da. Tror det er en konspirasjon. Saddam er bare en Amerikansk skuespiller utkledd som diktator, slik at når USA vil lage litt sprell, kontakter de Saddam (som egentlig heter Jon Smith) og ber han bråke litt i buskaset... (mulig litt offtopic)

 

AMtel blir vel det neste når AMD og Intel fusjonerer. Nei, AMD er godsaker det, min Thundah Børd 1400 er fortsatt med i teten... hele 2800 Bogomips...

Lenke til kommentar
Saddam er vel ikke mors beste barn han heller da. Tror det er en konspirasjon. Saddam er bare en Amerikansk skuespiller utkledd som diktator, slik at når USA vil lage litt sprell, kontakter de Saddam (som egentlig heter Jon Smith) og ber han bråke litt i buskaset... (mulig litt offtopic)

så en artikel for noen dager siden og der spekulerte man i om saddam virklig er Saddam.... det sto noe sånt noe at han hadde stand-in folk (som selvsagt ligner for mye på "the real thing") som gjorde jobben for han mens han slapper av på et ukjent sted... de kom til og med så langt at de lurte på om han virklig lever...

Lenke til kommentar

Pannekaker er best med lønnesirrup! Punktum! hehe.. (må da være skikkelig lønnesirrup.. ikke no tull... enten fra canada eller vermont!)

I tillegg er (synes jeg) de amerikanske pannekakene som står i kokeboka Joy of cooking best! (som sagt: synes jeg)... De med lønnesirrup og smør i 8 etasjer.... mmmmmm får vann i munn'n... :D

 

Angående Intel vs. AMD:

 

Har brukt AMD svært lite... dessverre.. Men virker for meg som om det er en god prosessor i spill sammenheng.

Er nødt til å bruke Intel Pentium prosessorere, grunnet at jeg må teste mine progs på en Pentium prosessor (for å vite at prog'et funker på en konsoll(nei! ikke spillekonsoll.. lol))

 

Mvh,

Joachim

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...