Ernie Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Personlig sverger jeg til AMD (siste INTEL cpu'en for stasjoner pc jeg hadde var en 386....). Hvorfor? Fordi jeg enkelt og greit synes AMD er best til mitt bruk (spill) Nå vil jeg vite hva DERE mener... er AMD best eller er det INTEL og VÆRSÅ SNILL OG HOLD EN SERIØS TONE DA.... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg mener Motorola er best. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg syns pannekaker er best !!! Pannekaker eier ! (seriøst, skal du ha Intel vs AMD, så kan du søke!, klikk på "søk" på venstre side...) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 faktisk liker jeg de grønne smurfe-dropsene best! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 synes at siemens er best jeg og pannekaker Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 I like pie! Do you like pie? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg syns pannekaker er best !!! Pannekaker eier ! (seriøst, skal du ha Intel vs AMD, så kan du søke!, klikk på "søk" på venstre side...) hvis man søker så får man bare opp tråder med USERIØSE innlegg som f.eks. intel suger. selv sagt uten noe fordi... det jeg vil er å se HVORFOR man mener at det og det er best ikke at det er best og du er dust som ikke synes det... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg mener Motorola er best. Du er syk mann, søk hjelp *drukner gammel Motorola 180T "Dual band" i en bøtte vann* Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 ufo, nå fikk jeg skikkelig lyst på pannekaker :google: Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Mmmm... kanskje det blir pannekaker til middag i dag??? Glemte en ting: Noen her som har en bra pannekakeoppskrift? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg mener Motorola er best. Du er syk mann, søk hjelp *drukner gammel Motorola 180T "Dual band" i en bøtte vann* og du har nokia du da.... synes jeg hørte at nokiane blir mer ødelagt og må til rep. enn alle andre merke til sammen... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Godtegomp er best! hmm ja de er jævelig gode og men grønn smurf er sweet! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg mener Motorola er best. Du er syk mann, søk hjelp *drukner gammel Motorola 180T "Dual band" i en bøtte vann* Nyahahahaha!!!! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg mener Motorola er best. og hva har det med AMD vs INTEL å gjøre...? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Pizza ruler jo vilt, 8) og italiensk + meksikansk mat forøvrig troner Forresten: mener at AMD er best innenfor noen områder og Intel innenfor andre. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 og du har nokia du da.... synes jeg hørte at nokiane blir mer ødelagt og må til rep. enn alle andre merke til sammen... Har en 6310i nå, veldig fornøyd, bortsett fra at det er et sånn dumt luftehull på siden som gjør at det er masse støv på displayet Før det, så hadde jeg en 3210... den tålte ALT... Har tilogmed mista den fra førerhytta på en Scania og rett i isen .. funka fint den Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 nå ble det mye mat her.... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Ufo, har du bra oppskrift på pannekaker eller? funker den ferdigpose-driten eller smaker det vondt? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg mener Motorola er best. og hva har det med AMD vs INTEL å gjøre...? Ikke noe, det var bare et innlegg for å spore av tråden, slik at vi får kjeft av MOD, og han stenger tråden. eeh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg