Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Har innstalert driver, men det funker forsatt ikke

Anbefalte innlegg

Jeg har innstalert lyd driver for mitt lydkort, men på enhetsbehandlinga er det fortsatt gult "!". Når jeg dobbelklikker på lydkortet får jeg denne medlinga:

114163.jpeg

Er det feil driver, eller har jeg gjort noe galt? noen som kan hjelpe meg så jeg får det til å funke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor jeg kan finne den? var inne på windows update, men den finner ingen.. eller den bare står å søke i det uendlige. søkte litt på google, men var vanskelig å finne der og, fant bare masse forumtråder.

Endret av Barone
Lenke til kommentar

I Microsoft sin KB om denne oppdateringen står det "Obs! Denne hurtigreparasjonen kan ikke lastes ned. Du må ta kontakt med Microsofts kundestøttetjenester for å få tak i den."

Men et kjapt google søk gir deg linker til oppdateringen, blant annet her (engelsk versjon).

Lenke til kommentar
Jeg har innstalert lyd driver for mitt lydkort, men på enhetsbehandlinga er det fortsatt gult "!". Når jeg dobbelklikker på lydkortet får jeg denne medlinga:

114163.jpeg

Er det feil driver, eller har jeg gjort noe galt? noen som kan hjelpe meg så jeg får det til å funke?

Du må først installere sm-buss controller driver. Dvs installerer du INF drivere for din intel chipset, så vil alt bli mye bedre. Både for deg og for PC-en din.

Lenke til kommentar

har allerede installert en buss controller driver på rundt 50 mb.

grunnen til dette var at PC-en ikke fant lydkortet.

etter jeg installerte den fant jeg lydkortet men uansett hvilken driver jeg prøver å bruke går det ikke.

tipper det er fordi PC-en ble solgt fra butikken med windows vista og PC-en er ikke beregnet at den skal brukes med windows xp.

hvordan skal jeg da få fiksa lydkortet?

be hp om en xp installasjons cd fra hp eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...