mfb Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har innstalert lyd driver for mitt lydkort, men på enhetsbehandlinga er det fortsatt gult "!". Når jeg dobbelklikker på lydkortet får jeg denne medlinga: Er det feil driver, eller har jeg gjort noe galt? noen som kan hjelpe meg så jeg får det til å funke? Lenke til kommentar
Redman Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 jeg tipper du trenger Microsofts oppdateringen med navnet kb888111 Lenke til kommentar
mfb Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne den? var inne på windows update, men den finner ingen.. eller den bare står å søke i det uendlige. søkte litt på google, men var vanskelig å finne der og, fant bare masse forumtråder. Endret 21. oktober 2007 av Barone Lenke til kommentar
MrLure Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 I Microsoft sin KB om denne oppdateringen står det "Obs! Denne hurtigreparasjonen kan ikke lastes ned. Du må ta kontakt med Microsofts kundestøttetjenester for å få tak i den." Men et kjapt google søk gir deg linker til oppdateringen, blant annet her (engelsk versjon). Lenke til kommentar
mfb Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Lasta ned den drivern, men ikke no skjer. Den blir instaert, men det blir fortsatt ikke fiksa. Noe jeg kan gjøre? eller finnes det et nummer jeg kan ringe microsoft på? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Redman Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 prøv å installer lydkortdriveren på nytt etter oppdateringen. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har innstalert lyd driver for mitt lydkort, men på enhetsbehandlinga er det fortsatt gult "!". Når jeg dobbelklikker på lydkortet får jeg denne medlinga: Er det feil driver, eller har jeg gjort noe galt? noen som kan hjelpe meg så jeg får det til å funke? Du må først installere sm-buss controller driver. Dvs installerer du INF drivere for din intel chipset, så vil alt bli mye bedre. Både for deg og for PC-en din. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 har allerede installert en buss controller driver på rundt 50 mb. grunnen til dette var at PC-en ikke fant lydkortet. etter jeg installerte den fant jeg lydkortet men uansett hvilken driver jeg prøver å bruke går det ikke. tipper det er fordi PC-en ble solgt fra butikken med windows vista og PC-en er ikke beregnet at den skal brukes med windows xp. hvordan skal jeg da få fiksa lydkortet? be hp om en xp installasjons cd fra hp eller noe? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvilken modell har du? så kanskje det er noe drivere der som du kan bruke? har du linken til HP for modellen kanskje ? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 har hp g5050eo og vært på hp com og prøvd alle driverne til PC-en min og andre modeller og i tillegg men det funker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå