Peccavi Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Nattbilde Regjeringskvartalet i Oslo 23:19 - uten blitz. 17mm - ISO 640 - 1/2 sec f/2,8 JPG - sort ramme lagt rundt - redusert størrelse - forøvrig ingen etterjustering. Endret 22. oktober 2007 av Peccavi Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kjempe stilig bilde, Peccavi! Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Vakkert! Veldig godt toneomfang- og i det hele tatt så har du fått en ganske stygg plass til å bli en liten juvel i lys av natten (no pun intended). Vannspeilet er kanskje litt uheldig i tangeringen nederst til høyre, og inngangspartiet til hovedbygget virker også noget beklemt. Bildet ser også litt mindre skarpt ut enn det jeg skulle håpe. Ellers ser det ut til at 40D og IS fungerer UTMERKET! Gratulerer med kremutstyr.. Jeg innrømmer gjerne at jeg vurderer sterkt å skrape Nikon dSLR og kjøpe 5D med 24-105 L IS i Tokyo om en uke (til 15000 hahahahha). Endret 21. oktober 2007 av Svein Gunnar Kjøde Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Dette var et pent nattbilde. Skarpt. Et eksempel på at motiv kan være penere om natten enn i dagslys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå