Keane_16 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei. Jeg og en kompis prøver å spille Football Manager 08 over nett. Dette funka fint med Hamachi når vi spilte FM07, og da satt han hjemme hos seg og jeg her hjemme. Når vi så skulle prøve å spille på ett og samme nettverk, mistet jeg nettforbindelsen min hver gang han prøvde å koble seg på meg (jeg hostet). Vi prøvde både med public server og hamachi, og jeg mistet nettet hver gang - også når han hostet og jeg prøvde å joine. Så prøvde vi å spille som med 07: over Hamachi på to forskjellige trådløse nett. Det funket helt fint. Har noen peiling på hvorfor vi ikke får det til på samme nett? Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hei. Jeg og en kompis prøver å spille Football Manager 08 over nett. Dette funka fint med Hamachi når vi spilte FM07, og da satt han hjemme hos seg og jeg her hjemme. Når vi så skulle prøve å spille på ett og samme nettverk, mistet jeg nettforbindelsen min hver gang han prøvde å koble seg på meg (jeg hostet). Vi prøvde både med public server og hamachi, og jeg mistet nettet hver gang - også når han hostet og jeg prøvde å joine. Så prøvde vi å spille som med 07: over Hamachi på to forskjellige trådløse nett. Det funket helt fint. Har noen peiling på hvorfor vi ikke får det til på samme nett? Kan hende det har noe med Fifa 08 og gjøre.. Har dere sjekka brannmuren? kanskje den har noe med saken og gjøre... Brannmurer har dessverre den tendensen og blokke spill og andre programmer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå