Mountain Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg så en trailer på TVNorge en gang, der de sa "Få med deg den nye suksess serien LOST" eller noe sånn. Jeg var ikke så hypp på serier da, og det var enda en stund til det begynte, så jeg tenkte ikke mer på LOST den gang. Noen måneder etterpå mens jeg zappa igjennom kanaler på TVen så gikk det en reklame av noe som virket kjent, det var LOST. Da bestemte jeg meg for å se episoden dagen etter, det var episode 7 sesong 1 fant jeg ut i ettertid. Etter det har jeg vært hekta, og sett alle episodene hittil i serien. Dere da? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 jeg så halve den første episoden, og den andre episoden. syntes det var gruelig kjedelig og tenkte at dette kom til å dra ut alt for langt i en eller flere retninger som jeg etterhvert kom til å syntes bare er helt teit. Derfor sluttet jeg å se på det før jeg egentlig begynte. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg så halve første episode og hele andre. Jeg syns det var bra. Et par månder senere fikk jeg massse episoder hos en kompis. Nå har jeg sesong 1-3 i HDTV-kvalitet. Har sett alle Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hadde hørt at det var en bra serie. Så da bestemte jeg meg for å sjekke det ut. Var vel enig i begynnelsen, men etterhvert da det egentlig ikke skjedde noe, ble jeg rett og slett lei.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg satt foran tv'en og trodde først det var en film, men etterhvert skjønte jeg at det var en serie. Hadde ikke hørt om den før, men blei til at jeg så på den hver uke... Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hørte mye om serien, men så ikke serien før ut i fjerde episode, og da ble jeg hekta. Andre sesong var kjedelig, men jeg er glad for at jeg holdt ut, da jeg føler at tredje sesong gjorde opp for den begredelige andre sesongen. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Husker ikke helt. Tror jeg så en trailer på TVNorge, og virka bra Så så jeg først på TVen, før jeg gikk over til dataverden Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg leste tilfeldigvis om Lost på diverse nettsteder om hvor bra det skulle være. Da var nesten hele sessong 1 allerede vist i USA, noe som betydde Lost-maraton hvor jeg så 10 episoder på en dag. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Lasta ned pilot episoden. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg så den teaseren som gikk sånn to-tre måneder før serien begynte i Norge, og bestemte meg for at den serien må jeg se. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Mener å huske at en kompis anbefalte det til meg og jeg falt ganske så pladask etter å ha sett de første episodene. Sesong 2 skuffet meg en god del, halve sesongen var bare piss i mine øyner og jeg hoppet av etter 10-11 episoder i sesong 3. Kanskje jeg blir å se resten av den sesongen hvis jeg finner ut at jeg gidder, men akkurat nå føles det bare som et ork. Lost ble rett og slett utrolig kjedelig.. Endret 26. oktober 2007 av CurSe Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det begynte med at jeg så promoen for at det skulle begynne på TvNorge. Kjente igjen Dominic Monaghan fra Ringenes Herre, og syns det så ganske spennende ut. I tillegg var det noen i klassen mn som allerede hadde lastet ned og fulgte sendeskjemaet til USA, og anbefalte meg å se på. Så da satt jeg klistret til skjermen fra første episode på TvNorge. Når sesong 2 begynte gikk jeg over til å følge USAs sendeskjema. Lenke til kommentar
Gurkhan Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 En av mine online venner maste på meg i månedesvis og sendte meg sesong 1 og 2. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg dreiv og zappa mellom kanalene, plutselig fant jeg to kanlarer som viste det samme nemelig lost, så begynte jeg å se på denne serien, og så ble jeg hekta. Mangler fortsatt og se de 2 siste episodene Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Leste en del omtaler i diverse aviser før serien begynte, og når jeg så promo'n MÅTTE jeg bare få med meg piloten. Og den innfridde jo til gangs, en av de beste pilotene ever! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 trodde det var en jallaserie og gidda aldri å se på det.. og ca når sesong 2 begynte i usa, så så jeg hele førstesesongen hos en kompis på 2 dager.. siden da har jeg sett hver eneste episode i alle sesongene Lenke til kommentar
trra Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Trodde dette bare var noe oppskrytt dritt som 9 av 10 serier er, men jaggu ble jeg hektet etter å ha sett 5 første episodene, var vel egentlig det at jeg syns åpningsscene i 1. episode var knall bra og derfor fortsatte å se på. Endret 30. oktober 2007 av trra Lenke til kommentar
zonko Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Noen av dem jeg bodde sammen med før hadde hørt at Lost var bra og satte på TvNorge da første episode ble sendt. Begynte å se på da, noe jeg jammen meg fortsatte med også Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Så noen bruddstykker på TVNorge tidlig i den første sesongen uten at jeg tenkte så mye mer over det, men hadde noen venner som var så og si hektet. Så når sesongfinalen av sesong 1 fant sted ble jeg invitert hjem til den ene for å se den (det var en dobbeltepisode), jeg synes det virket spennende, og fortsatte å se fra sesong 2 (USA sendeskjema). Tok lit tid før jeg tok igjen de første episodene av sesong 1, men per dags dato har jeg sett samtlige episoder flere ganger, og for meg er det uten tvil en av mine favorittserier. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg så en trailer på TVNorge en gang, der de sa "Få med deg den nye suksess serien LOST" eller noe sånn. Same here. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå