Gå til innhold

Hva fikk deg til å begynne å se LOST?

Anbefalte innlegg

Jeg så en trailer på TVNorge en gang, der de sa "Få med deg den nye suksess serien LOST" eller noe sånn. Jeg var ikke så hypp på serier da, og det var enda en stund til det begynte, så jeg tenkte ikke mer på LOST den gang.

Noen måneder etterpå mens jeg zappa igjennom kanaler på TVen så gikk det en reklame av noe som virket kjent, det var LOST. Da bestemte jeg meg for å se episoden dagen etter, det var episode 7 sesong 1 fant jeg ut i ettertid. :p Etter det har jeg vært hekta, og sett alle episodene hittil i serien.

Dere da? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg så halve den første episoden, og den andre episoden. syntes det var gruelig kjedelig og tenkte at dette kom til å dra ut alt for langt i en eller flere retninger som jeg etterhvert kom til å syntes bare er helt teit. Derfor sluttet jeg å se på det før jeg egentlig begynte.

Lenke til kommentar

Mener å huske at en kompis anbefalte det til meg og jeg falt ganske så pladask etter å ha sett de første episodene. Sesong 2 skuffet meg en god del, halve sesongen var bare piss i mine øyner og jeg hoppet av etter 10-11 episoder i sesong 3.

Kanskje jeg blir å se resten av den sesongen hvis jeg finner ut at jeg gidder, men akkurat nå føles det bare som et ork. Lost ble rett og slett utrolig kjedelig..

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Det begynte med at jeg så promoen for at det skulle begynne på TvNorge. Kjente igjen Dominic Monaghan fra Ringenes Herre, og syns det så ganske spennende ut. I tillegg var det noen i klassen mn som allerede hadde lastet ned og fulgte sendeskjemaet til USA, og anbefalte meg å se på. Så da satt jeg klistret til skjermen fra første episode på TvNorge. Når sesong 2 begynte gikk jeg over til å følge USAs sendeskjema.

Lenke til kommentar

Trodde dette bare var noe oppskrytt dritt som 9 av 10 serier er, men jaggu ble jeg hektet etter å ha sett 5 første episodene, var vel egentlig det at jeg syns åpningsscene i 1. episode var knall bra og derfor fortsatte å se på.

Endret av trra
Lenke til kommentar

Så noen bruddstykker på TVNorge tidlig i den første sesongen uten at jeg tenkte så mye mer over det, men hadde noen venner som var så og si hektet. Så når sesongfinalen av sesong 1 fant sted ble jeg invitert hjem til den ene for å se den (det var en dobbeltepisode), jeg synes det virket spennende, og fortsatte å se fra sesong 2 (USA sendeskjema). Tok lit tid før jeg tok igjen de første episodene av sesong 1, men per dags dato har jeg sett samtlige episoder flere ganger, og for meg er det uten tvil en av mine favorittserier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...