Al_Capella3 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei Hvordan forandrer jeg pris på finn.no? På forhånd takk Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei Hvordan forandrer jeg pris på finn.no? På forhånd takk Det er desvrre ikke mulig etter at du har lagt ut annonsen! Lenke til kommentar
Al_Capella3 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Serriøst? Men det stod jo at pris kan redigeres når jeg lagde annonsen? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg kunne vertfall endre pris på min bil annonse. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tror det er annerledes på bil.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg har selv endret pris på noe jeg la ut på finn tidligere og det var ikke bil. Du må logge deg inn og under dine auksjoner skal du ha en knapp som det står "Rediger" på. Trykk på den du og se om ikke du kan forandre prisen. Er vel varebeskrivelse som ikke kan endres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå