AudiFan Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Denne fredagen som var så trente jeg armene, trente i ca. 25 min. Etter det dusja jeg og satt meg på sofaen og så på tv, da jeg skulle reise meg så merka jeg at musklene strakk seg, vær gang jeg strekker armene eller holder hånda rett ned så merker jeg at det strekker i musklene. Noen ganger er det litt vondt og andre ganger ikke. Hva kan jeg gjøre? det er 2 dager siden og fortsatt ikke borte...? noen hint? tips? Takk for svar... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis du bare er støl, så går det vel vekk av seg selv, etter knebøy trening, så er jeg så skutt i rompa/låra at jeg går hjulbeint ett par dager etterpå, Lenke til kommentar
AudiFan Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis du bare er støl, så går det vel vekk av seg selv, etter knebøy trening, så er jeg så skutt i rompa/låra at jeg går hjulbeint ett par dager etterpå, hehe, ok....takk for svar. håper det går over til Torsdag... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis du bare er støl, så går det vel vekk av seg selv, etter knebøy trening, så er jeg så skutt i rompa/låra at jeg går hjulbeint ett par dager etterpå, hehe, ok....takk for svar. håper det går over til Torsdag... torsdag ja jøss, borte innen det, hvis det kun er stølhet Lenke til kommentar
AudiFan Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvis du bare er støl, så går det vel vekk av seg selv, etter knebøy trening, så er jeg så skutt i rompa/låra at jeg går hjulbeint ett par dager etterpå, hehe, ok....takk for svar. håper det går over til Torsdag... torsdag ja jøss, borte innen det, hvis det kun er stølhet Det er NESTEN helt borte nå...merker det ikke lenger, bare når jeg strekker meg SKIKKELIG. Torsdag er en viktig dag Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvis du bare er støl, så går det vel vekk av seg selv, etter knebøy trening, så er jeg så skutt i rompa/låra at jeg går hjulbeint ett par dager etterpå, hehe, ok....takk for svar. håper det går over til Torsdag... torsdag ja jøss, borte innen det, hvis det kun er stølhet Det er NESTEN helt borte nå...merker det ikke lenger, bare når jeg strekker meg SKIKKELIG. Torsdag er en viktig dag hehe det er bra.. skjer på torsdag a? føler at du vil ut med det hehe Lenke til kommentar
AudiFan Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvis du bare er støl, så går det vel vekk av seg selv, etter knebøy trening, så er jeg så skutt i rompa/låra at jeg går hjulbeint ett par dager etterpå, hehe, ok....takk for svar. håper det går over til Torsdag... torsdag ja jøss, borte innen det, hvis det kun er stølhet Det er NESTEN helt borte nå...merker det ikke lenger, bare når jeg strekker meg SKIKKELIG. Torsdag er en viktig dag hehe det er bra.. skjer på torsdag a? føler at du vil ut med det hehe nei nei, det er hemmelig:!: Secret my friend Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvis du bare er støl, så går det vel vekk av seg selv, etter knebøy trening, så er jeg så skutt i rompa/låra at jeg går hjulbeint ett par dager etterpå, hehe, ok....takk for svar. håper det går over til Torsdag... torsdag ja jøss, borte innen det, hvis det kun er stølhet Det er NESTEN helt borte nå...merker det ikke lenger, bare når jeg strekker meg SKIKKELIG. Torsdag er en viktig dag hehe det er bra.. skjer på torsdag a? føler at du vil ut med det hehe nei nei, det er hemmelig:!: Secret my friend så hemmelig? kjenner jo deg ikke engang hehe... æsj nå ble jeg nysgjerrig Lenke til kommentar
AudiFan Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvis du bare er støl, så går det vel vekk av seg selv, etter knebøy trening, så er jeg så skutt i rompa/låra at jeg går hjulbeint ett par dager etterpå, hehe, ok....takk for svar. håper det går over til Torsdag... torsdag ja jøss, borte innen det, hvis det kun er stølhet Det er NESTEN helt borte nå...merker det ikke lenger, bare når jeg strekker meg SKIKKELIG. Torsdag er en viktig dag hehe det er bra.. skjer på torsdag a? føler at du vil ut med det hehe nei nei, det er hemmelig:!: Secret my friend så hemmelig? kjenner jo deg ikke engang hehe... æsj nå ble jeg nysgjerrig hehe.... skal bare på fest... må ha armen i orden... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 fest på en torsdag hehe værre enn meg jo, jeg begrenser meg ihvertfall til helga Snakker vi håndbak konkuranse ell ? Lenke til kommentar
AudiFan Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 fest på en torsdag hehe værre enn meg jo, jeg begrenser meg ihvertfall til helga Snakker vi håndbak konkuranse ell ? hehe...håndball er det Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 fest på en torsdag hehe værre enn meg jo, jeg begrenser meg ihvertfall til helga Snakker vi håndbak konkuranse ell ? hehe...håndball er det håndball faktisk hehe Lenke til kommentar
AudiFan Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 fest på en torsdag hehe værre enn meg jo, jeg begrenser meg ihvertfall til helga Snakker vi håndbak konkuranse ell ? hehe...håndball er det håndball faktisk hehe Nå er det tid for tv.... 'Say hello to my little friend' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå