breial Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Vi i *** har satt opp et forum for entusiaster av Hellgate: London Hovedsiden er dessverre under konstruksjon, men mens vi venter på at webdesigneren ferdig kan vi bruke dette forumet. Vi kommer også til å jobbe tett med hellgateguru og FSS, slik at vi får de ferskeste nyhetene og kan dele det med dere. siden er som følgende: *** Håper jeg ser mange av dere på forumet veldig snart! mvh HGN-Breial *** Endret 23. oktober 2007 av überGoliath REKLAME FJERNET Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hmm interessant, takk for infoen og linken =) Lenke til kommentar
breial Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 NDA er gjelder forresten ikke lenger. så vi kan nå prate åpent om beta og poste screens/filmer. statement fra kaiser: http://www.hellgatelondon.com/underground/...ers-and-patch-0 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvor LIK er hellgate og Diablo? Er det noen samme likhetstegn mellom de? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvor LIK er hellgate og Diablo? Er det noen samme likhetstegn mellom de? Vel, i begge spillene slakter man monster, temaet er også nesten det samme, ellers så er HGL et standard h&s spill. Sier ikke at spillet er dårlig, jeg er helt hektet, men bortsett fra temaet så er ikke det lik Diablo. Lenke til kommentar
breial Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 hvis du skal leter etter et spill som er likt diablo, ville jeg kanskje tittet på mythos. det er et annet spill fra FSS som er veldig likt diablo. hvis du trenger en beta invite, er det bare å si ifra :-) Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg kommer ihvertfall en tur innom siden deres! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 hvis du skal leter etter et spill som er likt diablo, ville jeg kanskje tittet på mythos.det er et annet spill fra FSS som er veldig likt diablo. hvis du trenger en beta invite, er det bare å si ifra :-) Skulle gjerne hatt en invite :] Lenke til kommentar
breial Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) hvis du skal leter etter et spill som er likt diablo, ville jeg kanskje tittet på mythos.det er et annet spill fra FSS som er veldig likt diablo. hvis du trenger en beta invite, er det bare å si ifra :-) Skulle gjerne hatt en invite :] hva er mailen din? Hvor LIK er hellgate og Diablo? Er det noen samme likhetstegn mellom de? laget en liten film av min beta marksman. http://www.hellgatenorge.com/forum/viewtopic.php?t=49 Endret 22. oktober 2007 av breial Lenke til kommentar
smelx Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Har du flere invites? Jeg kunne gjerne tenke meg å være med? har sendt PM med mailen min Endret 22. oktober 2007 av smelx Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Slenger meg på hvis du har flere. [email protected] her. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 hva er mailen din? [email protected] kan brukes, takker og bukker. Lenke til kommentar
breial Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 hva er mailen din? [email protected] kan brukes, takker og bukker. da er den sendt :-) Lenke til kommentar
Jext Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Siden det ikke er noen tråd for det, og jeg ikke føler for å starte en akkurat nå spør jeg her. Noen som har lyst på en Mythos invite? Send meg en PM. Førstemann til mølla. Invite sendt til Bruktbilen, gz. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Yay takk, broren min blir nok glad Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 #7: Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" kan medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser.Hvis ikke trådstarter mer eller mindre ønsker en regning i posten for reklamen, har jeg fjernet all reklamen. Hendvis deg til HW Net dersom du ønsker å kjøpe reklameplass. Stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg