UrgeLoL Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Har aldri vært snakk om å fjerne Ps1 spill støtten fra noen som helst Ps3, siden denne er 100% software emulert. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Har aldri vært snakk om å fjerne Ps1 spill støtten fra noen som helst Ps3, siden denne er 100% software emulert. Da så. Mener det ble sagt at BC ble fjernet. Men for all del - KULT! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Neida, aldri vært snakk om. Bare masse feilinformasjon fra folk uten peiling Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 hvis trådstarter har meget lyst til å spille FFVIII uansett, er www.epsxe.com et bra alternativ. Bios følger ikke med, men det bare å google... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Neida, aldri vært snakk om. Bare masse feilinformasjon fra folk uten peiling Som feks. Spaceworld http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...categorynu=5638 Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Sorry for OT, men nå er jeg enda mer sikke på at jeg skal droppe BC og gå for 40GB-versjonen. Jeg hadde inntrykk av at PS3 har perfekt BC, noe den tydeligvis ikke har. Hvis jeg må stresse med lister og oppdateringer osv, er det like greit å heller ha en ekstra konsoll (PS2) kobla til systemet og bruke den til PS2 og 1 spill. Surt at FF8 ikke funka da (Er mitt favoritt FF, tett fulgt av 9 og 10 ) Jeg synes du bør revurdere 60gig-versjonen. Hadde selv den en periode, og alle PS2-spilla jeg prøvde fungerte glimrende, helt uten merkbare problemer. Tomb Raider Anniversary, Devil May Cry 3 og Final Fantasy 12 for å nevne noen. Det er kun en liten brøkdel av spillene som har problemer. Og trådstarter nevner jo kun problemer med PS1-spill, hvor emulatoren altså er lik på begge konsollene. Dessuten oppdateres jo listen ganske jevnlig (har i alle fall jeg inntrykk av), så du skal ikke se bort i fra at FF8 (som også er mitt favoritt FF-spill) blir spillbart om et par måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå