dudley.no Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 IPS Driver Error There appears to be an error with the database. You can try to refresh the page by clicking here får denne feilmeldingen ofte når jeg prøver å innlogge i forumet (6-8 av 10 ganger) Bare meg som har problemer?refresh hjelper ikke.......... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dette er vel ikke et problem lengre? Det ble utført noe vedlikedhold akkurat da som nok fikk det til å oppstå en liten stund. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Dette er vel ikke et problem lengre?Det ble utført noe vedlikedhold akkurat da som nok fikk det til å oppstå en liten stund. har hatt problemet i 1 uke....senest i dag Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dette er vel ikke et problem lengre?Det ble utført noe vedlikedhold akkurat da som nok fikk det til å oppstå en liten stund. har hatt problemet i 1 uke....senest i dag Samme her, har mye problemer, blir litt oppgitt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dette er vel ikke et problem lengre?Det ble utført noe vedlikedhold akkurat da som nok fikk det til å oppstå en liten stund. har hatt problemet i 1 uke....senest i dag Samme her, har mye problemer, blir litt oppgitt. Men det er jo litt vanskelig for oss å fikse det om vi ikke blir gjort obs på det Kan det være at dere har lagret et bokmerke mot forumet som dere bruker når dere logger inn? Hva skjer i så tilfelle hvis dere ikke bruker bokmerket? (Jeg mistenker at bokmerket må lages på nytt etter oppgraderingen) Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jo bruker et bokmerke, skal se om det blir bedre om jeg ikke bruker bokmerke Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det kan være en variabel i bokmerket som har endret seg siden sist, og som dermed medfører feilen for dere, så det er ikke verre enn å lage et nytt bokmerke om det er tilfellet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg