Tandamram Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg og dama gikk en tur i fjæra i Tananger da vi kom over den merkeligste ting. Vi er ikke så veldig kjent med benrester fra dyr eller fugler, men for meg så dette ut som noe som kom rett ut av Half-Life. Er det noen som har en formening om hva dette er? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Den var søt Sikkert en facehugger. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 kanjse du har oppdaget en ny art?? gå til et museum eller avisan så får du nokk et svar... Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 ser ut som ryggen på en hai, men wtf? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er ikke noe superekspert på fisk å sjødyr , men minner meg om en del av finnen til en Pigghå Den delen som ligger under skinnet på finnen Bare en wildguess, har fått noen slike på kroken opp igjenom årene Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Det er en bit av et skjell. Edit: Har ikke noe perspektiv hvor stor den er, ser ikke stor ut. Endret 21. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Jeg tror ikke det er en bit av et skjell. Det ser helt klart ut som benrester. Den er sikkert 12-13 cm lang. Vi fant den ca. 30 meter fra vannkanten, litt i høyden, så skal ikke se bort ifra at det er måker som har kost seg. Edit: Har sendt e-post til Stavanger Museum med bilder av "benrestene". Håper jeg får et spennende svar Endret 21. oktober 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det er brystbenet fra en fugl, hvilken art kan sikkert museumsfolka hjelpe til med Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det er brystbenet fra en fugl, hvilken art kan sikkert museumsfolka hjelpe til med Mest sannsynlig riktig det ja Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja, har skjønt det etterhvert. Uvisst hvilken rase, men ingen tvil om at der er brystbenet til en fugl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå